آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آکوا لیبرتی تفلیس

هتل آکوا لیبرتی تفلیس
aqua liberty Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آکوا لیبرتی

چرا هتل آکوا لیبرتی Aqua Liberty Hotel

هتل Aqua Liberty (آکوا لیبرتی) یکی از هتل‌های چهارستاره تفلیس می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند. باتوجه به چهار ستاره بودن این هتل اقامتی تقریبا خوب را می‌توانید از هتل انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل آکوا لیبرتی  Aqua Liberty Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و به زبان‌های فارسی، روسی ، گرجی و انگلیسی تسلط دارند و همین امر سبب شده تا بسیاری از هم وطنان ما جذب این هتل چهار ستاره شوند.

منوی رستوران این هتل تفلیس انتخابی بوده و صبحانه آن به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. سالن بار هتل نیز با سرو مشروبات الکلی و غیر الکلی ساعات خوشایندی را برای شما رقم می‌زند. در کافی شاپ هتل نیز می‌توان انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش داد . برای بر طرف کردن خستگی بعد از یک روز طولانی هم می‌توانید از انواع ماساژ فول بادی هتل بهره ببرید.

در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز  ATM نیز در محل تعبیه شده است لازم بذکر است امکاناتی چون فکس، فتوکپی در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده است. هتل تفریحات بسیاری برای مسافران در نظر گرفته است مثلا می‌توانید گروهی به تورهای پیاده روی بروید و یا در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌ محلی شرکت کنید.

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی هتل آکوا لیبرتی فراهم شده است و اگر ماشین شخصی کرایه کردید توجه داشته باشید پارکینگ در هتل ارائه نشده است. در صوت نیاز به شستشوی لباس خود می‌توانید از خدمات خشکشویی و اتوشویی هتل بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آکوا لیبرتی Aqua Liberty Hotel

اتاق‌های این هتل سالن تلوزیون جدا داشته و مجهز به امکانات خوبی مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی و لوکس با وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان و تخت راحتی و اینترنت بی سیم رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

در هتل آکوا لیبرتی تفلیس انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل لارج، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق دوبل دلوکس با کاناپه تخت شو، اتاق تریپل دلوکس با کاناپه تخت شو، اتاق دوبل سوپرییر با چشم‌انداز شهر

 فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۱۰۰ متر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۴ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲ کیلومتر
- فاصله تا میدان هروس: ۲.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آکوا لیبرتی ‌
رستوران آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون گاو صندوق
ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2