آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون گاردن این تفلیس

هتل هیلتون گاردن این تفلیس
hilton garden inn Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل هیلتون گاردن این

چرا هتل هیلتون گاردن این Hilton Garden Inn   

هتل هیلتون گاردن این هتلی چهار ستاره در شهر زیبای تفلبیس می‌باشد. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب این شهر بشمار می رود که در سال 2020 ساخته شده است. که از جدید ترین هتل‌های تفلیس محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات هتل هیلتون گاردن این Hilton Garden Inn   

پذیرش هتل 24 ساعته از مسافران به گرمی پذیرایی می‌کنند و به زبان‌های انگلیسی و روسی و گرجی مسلط هستند. در هیلتون گاردن این امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. در طول اقامت خود به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید. لازم بذکر است اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل هیلتون گاردن این را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات هتل  بسپارید. نکته جالب دیگر در مورد هتل هیلتون گاردن این تفلیس این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود. هتل هیلتون گاردن این ، سالن ورزشی بسیار مجهز و شیکی وجود دارد که علاقه مندان به ورزش ‌می‌توانند تفریحات سالمی ‌را در آن داشته باشند؛ گفتنی است برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما لحظه آخری دارند؛ قابل ذکر است که هتل هیلتون گاردن این این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و احساس آسایش داشته باشند. همچنین شما می‌توانید هر روز از صبحانه و وعده‌های غذایی اروپایی و محلی در رستوران هتل لذت ببرید. در رستوران ANDAZI هتل منوی غذای ویژه کودکان نیز ارائه می‌شود. علاوه بر خدمات ذکر شده در این هتل خدمات خشکشویی و اتو شویی نیز در دسترس می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هیلتون گاردن این Hilton Garden Inn  

این هتل در مجموع دارای 170 اتاق می‌باشد که هرکدام از اتاق‌ها دکوراسیونی مدرن دارند اما احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمامی اتاق ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی، تهویه هوای مناسب، ماهواره، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق و یخچال را دارا می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق پادشاه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت کینگ جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق پادشاه - قابل تحرک 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت کینگ یک خوابه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق کینگ با مبل تختخواب شو1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق کوئین با مبل تختخواب شو1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو 2 تخت یک نفره
- اتاق‌های متصل به خانواده 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مراکز و جاذبه های مهم تفلیس عبارتست از :

- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس (17.7 کیلومتر)

- فاصله تا پارک واک تفلیس (0.6 کیلومتر)

- فاصله تا سیرک تفلیس (2.3 کیلومتر)

- فاصله تا تئاتر روستاولی (3.5 کیلومتر)

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

پبرای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیلتون گاردن این ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون گاو صندوق
باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2