آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیوس تفلیس

هتل رادیوس تفلیس
radius tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل رادیوس تفلیس

چرا هتل رادیوس تفلیس Radius Hotel Tbilisi

هتل رادیوس تفلیس  یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است. رادیوس از شیک ترین هتل‌های حال حاظر تفلیس است که به سبکی امروزی طراحی شده است و جزو بهترین‌های تفلیس است. این هتل چهار ستاره از میدان آزادی حدودا 1.0 کیلومتر فاصله داشته است. داشتن موقعیت مکانی خوب یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل رادیوس تفلیس به شمار می‌رود.

خدمات و امکانات هتل رادیوس تفلیس Radius Hotel Tbilisi

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی تسلط دارند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. طبق قانون هتل استعمال دخانیات در محوطه هتل مجاز نیس و محوطه ای جداگانه برای این افراد در نظر گرفته شده است. ظمنا اینترنت در سرتاسر هتل در دسترس است ولی متاسفانه پارکنیگ شخصی در هتل یافت نمی‌شود و میبایستی به پارکینگ عمومی نزدیک هتل مراجعه بفرمایید. عللاوه بر خدمات ذکر شده در صورت نیاز به شستشوی لباس‌های خود می‌توانید از خدمات خشکشویی و اتو شویی هتل البته با پرداخت هزینه بهره ببرید. در یکی از دو رستوران هتل می‌توانید هر روز، از صرف صبحانه سلف سرویس و وعده های غذایی اروپایی و بین‌المللی لذت ببرید و در رستوران دیگری که در لابی هتل قرار داشته هر سه وعه غذایی ارائه می‌شود. لازم بذکر می‌باشد در صورت نیاز نیز غذای مورد علاقه خود را می‌توانید درخواست کنید و آشپزان ماهر هتل برای شما طبخ کنند. انواع نوشیدنی‌های خنک را می‌توانید در بار هتل سرو کنید و کافی شاپ لوکس هتل نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و دسر ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل رادیوس تفلیس Radius Hotel Tbilisi

در طراحی و چیدمان اتاق‌ها سلیقه خاص و مدرنی در نظر گرفته شده است و کف اتاق‌ها با فرش پوشیده شده است. از جمله امکاناتی که داخل هر سیزده اتاق هتل رادیوس گرجستان وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق پادشاه شهری 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق دوقلو شهری 2 تخت یک نفره

- اتاق کینگ شهر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت گالریا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت رادیوس اتاق خواب:: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا:

- فاصله تا پارک پوشکین: ۱۰۰ متر
- فاصله تا میدان آزادی: ۱۰۰ متر
- فاصله تا سینما روستاولی: ۳۰۰ متر
- فاصله تا پارک ۹ آپریل: ۵۰۰ متر
- فاصله تا تئاتر روستاولی: ۶۰۰ متر
- فاصله تا پل صلح: ۷۰۰ متر
- فاصله تا کلیسای سیونی: ۷۰۰ متر
- فاصله تا کلیسای جامع سنت جرج: ۹۰۰ متر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۹۰۰ متر
- فاصله تا باغ ملی گیاه شناسی: ۱ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۱ کیلومتر
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۲٫۶ کیلومتر
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۲٫۶ کیلومتر

*ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رادیوس تفلیس ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2