آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اوریون تفلیس

هتل اوریون تفلیس
orion Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل اوریون

چرا هتل اوریون  Orion Hotel

هتل اوریون هتلی چهار ستاره در مرکز شهر تفلیس و در فاصله 100 متری از خیابان Chavchavadze و همچنین دانشگاه دولتی تفلیس واقع شده است. هتل اوریون تا سالن فیلارمونیک 1 کیلومتر فاصله دارد. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را از هتل انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل اوریون  Orion Hotel

پذیرش هتل اوریون که به صورت۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، وظیفه ارائه خدماتی مانند کرایه اتومبیل، معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدمات خشکشویی و اتو شویی (البته با پرداخت هزینه) را نیز به عهده دارد. در صورتی که زودتر از موعد خود به هتل رسیدید می‌توانید چمدان‌های خود را به اتاق چمدان سپرده و از وقت خود به بهترین نحو بهره ببرید.
هتل اوریون مجهز به یک سالن کنفرانس می‌باشد که جلسات، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد همچنین اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل اوریون را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات بسپارید.
هتل اوریون تفلیس برای سرگرمی در اوقات فراغت تورهای دوچرخه سواری ارائه می‌دهد و همچنین مهمانان می‌توانند برای گذران وقت خود بیلیارد بازی کنند. برای بر طرف کردن خستگی می‌توانید در مرکز اسپا مجهز هتل از انواع ماساژها و سونا بهره ببرید.
رستوران  Nafareuli Lounge منوی متنوعی از انواع غذاهای ژاپنی مثل سوشی و غذاهای گرجستانی ارائه می‌دهد، همچنین شما می‌توانید هر روز از صبحانه و وعده های غذایی اروپایی و محلی لذت ببرید. ضمنا از تراس پشت بام هتل چشم‌اندازهای زیبایی از شهر پیداست و غروب به بعد به زیبایی‌های آن افزوده می‌شود. نکته جالب دیگر در مورد هتل اوریون این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی پذیرفته می‌شود.

 اتاق‌ها و امکانات هتل اوریون Orion Hotel

این هتل دارای 42 اتاق می‌باشد که در هر کدام از آن‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب، کانال‌های تلویزیونی، یخچال، حمام خصوصی با دمپایی و سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، کتری برقی وجود دارد. در اکثر اتاق‌ها نیز تراس با نمایی زیبا موجود است.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور توئین 2 تخت یک نفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره دولوکس 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خانوادگی 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اپارتمان 2 مبل تختخوابشو و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره دولوکس 1 مبل تختخوابشو1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان قهرمانان: ۰.۷ کیلومتر
- فاصله تا تئاتر روستاولی: ۲ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۲.۱ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۲.۶ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل اوریون ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی
مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
سونا بیلیارد
ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2