آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرین تاور تفلیس

هتل گرین تاور تفلیس
green tower Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گرین تاور

چرا هتل گرین تاور Green Tower Hotel 

گرین تاور جزو هتل لوکس و ممتاز تفلیس می‌باشد. ارائه خدمات این هتل چهار ستاره دست کمی از هتل‌های پنج ستاره تفلیس ندارد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل نزدیک به مکان‌های پرطرفردار و جاذبه های گردشگری مانند سالن کنسرت و کاخ ورزشی تفلیس قرار گرفته است. این هتل در 8 ژوئیه 2018 فعالیت خود را آغاز نمود که به سبب همین نوساز بودن آن، فضایی شیک و زیبا دارد.

خدمات و امکانات هتل گرین تاور Green Tower Hotel

پذیرش هتل گرین تاور که به صورت۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، وظیفه ارائه خدماتی مانند کرایه اتومبیل، معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدمات خشکشویی و اتو شویی را نیز به عهده دارد. این هتل چهار ستاره دارای یک استخر بزرگ در محوطه داخلی می‌باشد که می‌توانید برای شنا و آبتنی به آن‌جا بروید. این استخر در تمام فصول سال فعالیت کرده و برای تمام سنین قابل استفاده و رایگان می‌باشد. یک سالن مجهر بدنسازی فراهم شده است که لوکس است و علاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند. سونا و اسپا، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر خدمات این هتل چهار ستاره می‌باشد. نکته جالب دیگر در مورد هتل Green Tower Hotel Tbilisi این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود. منوی رستوران این هتل تفلیس انتخابی بوده و صبحانه آن به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. در کافی شاپ هتل نیز می توان انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش داد. بازی‌های رایانه‌ای و میز بیلیاردی برای تفریح گردشگران در این هتل در نظر گرفته شده است تا از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرین تاور Green Tower Hotel 

این هتل دارای 62 واحد اقامتی دارد همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا میدان قهرمانان تفلیس: ۴٫۹ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک واکه: ۶٫۳ کیلومتر
- فاصله هتل تا تئاتر باله و اپرای تفلیس: ۶٫۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا سالن تئاتر روستاولی: ۶٫۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا میدان آزادی تفلیس: ۷٫۵ کیلومتر

ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرین تاور ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه قهوه/چای تلفن میزکار
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2