آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرمی تفلیس

هتل گرمی تفلیس
gremi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گرمی

چرا هتل گرمی Gremi Hotel

هتل گرمی تفلیس یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر تفلیس که با ارائه خدماتی مطلوب توانسته یک گزینه اقتصادی، میان هتل‌های تفلیس به شمار رود. این هتل در 28 ژانویه سال 2022 ساخته شده و وارد عرصه هتلداری شده است و جزو نوساز ترین هتل‌های تفلیس به شمار می‌رود.

خدمات و امکانات هتل گرمی  Gremi Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب هتل به زبان‌های روسی و انگلیسی تسلط دارند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد.
 برای سرو غذا به رستوران مجلل و دلنشین داخل هتل و یا به رستوران در تراس با فضایی دلپذیر و مطبوع بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید. سالن بار هتل نیز با سرو مشروبات الکلی و غیر الکلی ساعات خوشایندی را برای شما رقم می‌زند. در کافی شاپ هتل نیز می‌توان انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش داد. فعالیت‌هایی برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید مثلا می‌توانید در تورها و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های محلی شرکت کنید و یا با دوستان خود با پیاده روی بروید. دسترس نبودن پارکینگ و اینترنت در هتل گرمی یک نقطه ضعف برای این هتل چهار ستاره محسوب می‌شود.
در طول اقامت خود در هتل گرمی نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. ضمنا در صورت نیاز به شستشو و اتو می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از خدمات خشکشویی و اتو شویی هتل بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرمی Gremi Hotel

هتل گرمی دارای 20 اتاق می‌باشد. اتاق‌های به روز با وسایلی شیک که با بهترین رنگ ها دکور شده اند. برخی از اتاق‌ها دارای تراس و یا بالکن می باشند  که نمای زیبای شهر را به نمایش می‌گذارند.  از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- سه اتاق 3 تخت یک نفره
- سوئیت یک خوابه 3 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره یا دوقلو بزرگ 2 تخت دو طبقه

فاصله هتل تا:

- فاصله تا مرکز خرید ایسانی مال: ۱۲ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱۲ دقیقه رانندگی
- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱۴ دقیقه رانندگی
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱۵ دقیقه رانندگی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرمی ‌
رستوران رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2