آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وویجر تفلیس

هتل وویجر تفلیس
voyager Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل وویجر

چرا هتل وویجر Voyager Hotel 

هتل وویجر تفلیس (Hotel Voyager Tbilisi) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است و در سال 2015 ساخته شده است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در فاصله 40 متری از ایستگاه مترو اولاباری قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل وویجر Voyager Hotel

 کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل وویجر تفلیس از هتل‌های چندزبانه است و به زبان‌های گرجی، انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی در این هتل صحبت می‌شود.
 فرودگاه بین‌المللی تبلیس نیز در فاصله 13 کیلومتری از آن قرارداد و دسترسی با آن از طریق ترانسفر فرودگاهی امکان پذیر می‌باشد. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در فعالیت‌های نظیر آشنایی با فرهنگ های محلی شرکت کنید و یا برای رفع خستگی می‌توانید از انواع ماساژ ها بهره ببرید.
هروز صبح می‌توانید صبحانه قاره ای و کانتیننتال سرو کنید. در رستوران هتل نیز منویی گسترده از انواع غذاهای محلی و بین‌المللی برای وعده های نهار و شام همراه با منوی کودک ارائه می‌شود. یک کافه دنج نیز در کنار رستوران قرار گرفته که در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم می‌توانید میل کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده در هتل خدمات خشکشویی و اتو شویی نیز صورت می‌گیرد. برای دریافت خدمات آرایشی و پیرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید و از خدمات پوست و مو بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل وویجر Voyager Hotel

برخی از اتاق‌ها دارای محوطه ای جهت ریلکس کردن و نشستن هستند. همچنین برخی از آنها دارای چشم انداز کوه، باغ و شهر هستند.  هتل وویجر دارای ۱۱ اتاق زیبا است و تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت در آن‌ها قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کینگ با بالکن، اتاق دلوکس با بالکن، اتاق خانواده با منظره کوه، اتاق تریپل با بالکن و اتاق استاندارد کینگ است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به شرایط خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب نمایند. امکانات داخل اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی است. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند، توجه داشته باشید.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق کینگ با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس با بالکن تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق خانوادگی با منظره کوه 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سه تخته با بالکن 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق استاندارد کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا پل صلح تفلیس ۲.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ لاری )
- فاصله تا مجسمه واختانگ گرگاسالی ۲.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )
- فاصله تا حمام های گوگردی تفلیس ۲.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )
- فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس ۳.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )
- فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس گرجستان ۳.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )
- فاصله تا مرکز خرید کارواسلا تفلیس ۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )
- فاصله تا باغ ملی گیاهشناسی گرجستان ۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ لاری )

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وویجر ‌
فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر اتو شویی منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار
ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2