آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایوریا این تفلیس

هتل ایوریا این تفلیس
iveria inn Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ایوریا این

چرا هتل ایوریا این Iveria Inn Hotel 

ایوریا این هتلی چهار ستاره در شهر تفلیس می‌باشد. هتل ایوریا این یکی از هتل‌های شیک و زیبا تفلیس می‌باشد و از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه Tsulukidze  واقع شده است و از ایستگاه مترو فاصله کمی دارند به همین علت گردشگرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند دسترسی مناسبی به مکان‌های دیدنی تفلیس خواهند داشت.

خدمات و امکانات هتل ایوریا این Iveria Inn Hotel

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی هتل فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. در هتل ایوریا این امکاناتی نظیر ویلچر برای افراد ناتوان و کم توان نیز در نظر گرفته شده است. در رستوران هتل منویی گسترده از انواع غذاهای بین‌المللی و محلی نیز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. اگر با حیوان خانگی قصد اقامت در این هتل زیبا را دارید توجه داشته باشید در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد. فرودگاه بین‌المللی شوتا روستاولی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد. اگر زمانی به پول نقد نیاز داشتید یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است؛ همینطور امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل تعبیه شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.

اتاق‌ها و امکاتات هتل ایوریا این Iveria Inn Hotel

این هتل 95 اتاق دارد و اتاق‌های این هتل سالن تلوزیون جدا داشته و مجهز به امکانات خوبی مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی و لوکس با وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان و تخت راحتی و اینترنت بی سیم رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت یک نفره
- اتاق دوقلو اکونومی2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره دولوکس1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- پیشنهاد ویژه - اتاق سه نفره 3 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق خانوادگی2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۴.۲ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۴.۵ کیلومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۴.۵ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۵.۳ کیلومتر
- فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۵.۷ کیلومتر
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۷.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایوریا این ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2