آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جی ان جی تفلیس

هتل جی ان جی تفلیس
gng Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل جی ان جی

چرا هتل جی ان جی GNG Hotel 

هتلی جی ان جی هتلی نیمه مجلل و چهار ستاره در منطقه وایک واقع شده و در جنوب غربی شهر تفلیس قرار دارد. این هتل گرچه زرق و برق خاصی ندارد ولی بدلیل خدمات و امکانات مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل جی ان جی GNG Hotel

در هتل جی ان جی انواع تفریحات و سرگرمی‌ها برای شما در نظر گرفته شده است تا از تک تک لحظات خود لذت ببرید مثلا می‌توانید تورهای پیاده روی با دوستانتان بروید و یا در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید همینطور می‌توانید در کاراکوئه آواز بخوانید. 
هتل جی ان جی ۲ رستوران دارد. یک رستوران در وعده‌های غذایی صبحانه، میان وعده ظهر و شام باز است که منوی آن به صورت آلاکارته است. رستوران دوم وعده‌های غذایی صبحانه و شام را به صورت بوفه و آلاکارته سرو می‌کند.
اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل جی ان جی را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات هتل جی ان جی بسپارید و هر زمان که تمایل داشتید آن‌ها را از کارکنان بخش پذیرش هتل تحویل بگیرید.
اگر با حیوان خانگیتان قصد اقامت در این هتل را دارید توجه داشته باشید در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز می‌باشد. هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات به همراه تجهیزات فکس و فتوکپی می‌باشد که میهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این فضاها امکانات موجود در آنها استفاده کنند ضمنا این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز می‌باشد. طبق قانون سیگار کشیدن در هتل ممنوع می‌باشد و منطقه ای مجزا برا سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند در باشگاه ورزشی فعالیت فیزیکی داشته باشند و یا برای رفع خستگی می‌توانید به مرکز اسپای هتل بروید و از انواع ماساژ های هتل مانند ماساژ دست، سر، پا و غیره استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل جی ان جی GNG Hotel

هتل دارای ۲۳ اتاق می‌باشد و در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تماس های تلفنی محلی رایگان، روزنامه های رایگان، اتو و میز اتو در صورت درخواست، ارائه خدمات اتاق در ساعات محدود، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می‌دهد. 

انواع اتاق‌ها: 

- اتاق دبل استاندارد
- اتاق تویین استاندارد
- اتاق دبل دولوکس
- اتاق دبل کوچک
- اتاق دبل سوپریور
- سوییت

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا کلیسای جامع سامبا: ۲٫۲ کیلومتر
- فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری: ۲٫۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا رود متخی: ۲ کیلومتر
- فاصله هتل تا پل صلح: ۲٫۹ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک ۹ آوریل: ۲٫۹ کیلومتر
- فاصله هتل تا تئاتر روستاولی: ۳ کیلومتر
- فاصله هتل تا میدان آزادی: ۳٫۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جی ان جی ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2