آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لوردز تفلیس

هتل لوردز تفلیس
lords Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل لوردز

چرا هتل لوردز Lords Hotel

هتل لوردز یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره تفلیس می‌باشد که سالانه تعداد زیادیی از گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. ارائه امکانات این هتل در سطح یک هتل سه ستاره معمولی و ساده می‌باشد. هتل لوردز یکی از مقرون به صرفه ترین هتل‌های تفلیس بوده و اکثر مسافرین این هتل به خاطر قیمت ارزان در این هتل اقامت دارند.

خدمات و امکانات هتل لوردز Lords Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از  خدمات تبدیل ارز هتل لوردز بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک اتاق چمدان نیز در هتل تعبیه شده است تا قبل از تحویل اتاق به آن‌جا با خیال راحت بسپارید و از وقت خود به بهترین نحو بهره ببرید. ضمنا در این هتل اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود از این گذشته، فضایی را برای پارک خودرو به مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن‌ها دریافت نمی‌کنند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. نزدیکترین فرودگاه به هتل لوردز فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که دسترسی به آن از طریق شاتل فرودگاهی هتل امکان پذیر می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل لوردز Lords Hotel

این هتل دارای 14 اتاق بوده که دارای امکاناتی به شرح زیر می‌باشند. تمامی اتاقها عایق صدا می‌باشند و چشم اندازی رو به شهر یا کوهستان دارند. تلفن، وسایل اتوکشی، کانال‌های ماهواره ای، حمام و دستشویی، سیستم گرمایشی، اتاق تعویض لباس، پارکت، ورودی خصوصی، حمام و دستشویی، کتری الکتریکی، میز غذاخوری، سسشوار، وسایل بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار و فریزر از جمله امکاناتی است که در همه اتاق‌ها وجود دارد. 

انواع اتاق‌ها:

- Twin Room with Extra Bed: برای اقامت 3 نفر
- Standard Twin Room: برای اقمت 2 نفر
- Standard Double Room: برای اقامت دو نفر
- Deluxe Double Room with Extra Bed: برای اقامت 3 نفر

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۳ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۳.۲ کلیومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۳.۳ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا: ۳.۴ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۴.۱ کیلومتر
- فاصله تا تئاتر روستاولی: ۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لوردز ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2