آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ونسا تفلیس

هتل ونسا تفلیس
venesa Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ونسا

چرا هتل ونسا  Venesa Hotel

هتل ونسا یکی از هتل‌های چهار ستاره مشهور تفلیس می‌باشد. این هتل به دلیل موقعیت قرار گیری خوب در بین طرفداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل ونسا Venesa Hotel 

کارکنان هتل ونسا به زبان‌های انگلیسی، فارسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند. همین امر سبب گشته تا هم‌وطنان ما در هنگام سفر به این هتل احساس رضایت کنند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق شوند.
رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای انگلیسی و ایرلندی را در وعده صبحانه به صورت سلف‌ سرویس ارائه می‌دهد. همچنین برای وعده‌های ناهار، شام و میان وعده انواع غذاها به صورت منویی سرو می‌شود. در هتل خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. لازم بذکر می‌باشد به اینترنت درهمه جای هتل دسترسی نخواهید داشت. پارکینگ در هتل رایگان می‌باشد و در نزدیکی هتل قرار گرفته است. فضای سبز موجود در این هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است و برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به آن‌جا رفته و کمی پیادروی کنید. برای شنا می‌توانید به استخر روباز هتل بروید و آبتنی کنید. استخر روباز هتل در همه فصول سال فعالیت می‌کند و برای همه سنین مناسب می‌باشد. سرگرمی‌های بسیاری مانند ورزش‌های زنده و انواع موسیقی‌ها و اجراهای زنده در این هتل برای شما فراهم شده است تا از تک تک لحظات خود در طول اقامت در هتل لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل ونسا  Venesa Hotel

هتل ونسا دارای 10 اتاق می‌باشد و از جمله امکاناتی که داخل هر سیزده اتاق هتل ونسا گرجستان وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد. همینطور دکوراسیون اتاق ها به سبک کلاسیک می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل با تخت اضافی، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل خانواده، اتاق توئین یا دوبل با تراس و اتاق تریپل استاندارد. با اقامت در اتاق‌های این مجموعه می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ، شهر و استخر را تماشا کنید.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان هروس: ۲.۲ کیلومتر
- فاصله تا باغ‌وحش تلفیس: ۲.۴ کیلومتر
- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۵.۳ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵.۷ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۶.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ونسا ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2