آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هدف کلوپاترا گولدن سان آلانیا

هتل هدف کلوپاترا گولدن سان آلانیا
hedef kleopatra golden sun Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل هدف کلوپاترا گولدن سان

چرا هتل هدف کلوپاترا گولدن سان Hedef Kleopatra Golden Sun Hotel ؟

هتل هدف کلوپاترا گولدن سان "Hedef Kleopatra Golden Sun" یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از آلانیا بازدید می‌کنند و به دنبال قیمتی مقرون به صرفه در کنار بسیاری از امکانات مفید برای اقامت هستند. علاوه بر مناسب بودن قیمت هتل، دسترسی راحت به ایستگاه اتوبوس، پارک آبی و ساحل معروف کلوپاترا از ویژگی‌های مهم این هتل سه ستاره هستند.

امکانات هتل هدف کلوپاترا گولدن سان:

شما می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل به آفتاب گرفتن و یا ورزش‌هایی مانند والیبال ساحلی، فوتبال شنی و ورزش‌های فضای باز بپردازید و از آنها کاملا رایگان لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید از استخر روباز هتل در کنار چتر‌ها صندلی‌ها و بار استخر استفاده کنید؛ پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند.

اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است. غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای ترکی و جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هدف کلوپاترا گولدن سان:

هتل هدف کلوپاترا کولدن سان دارای 242 واحد اقامتی است که در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای با اندازه‌های مختلف، مینی‌بار، میزکار، تخت، مبل، حمام با دوش اختصاصی، آینه، سیستم تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله وجود دارند؛ در برخی از اتاق‌ها جکوزی، بالکن و تراس وجود دارد.

فاصله هتل هدف کلوپاترا گولدن سان تا:

- گوبک: 8 کیلومتر
- پارک باشکنت: 8 کیلومتر
- هرواس پارکی: 9 کیلومترپ
- قلعه آلانیا: 6 مایل
- فانوس دریایی آلانیا: 7 مایل
- برج قرمز آلانیا: 7 مایل
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 7 مایل
- عبدالرحمن علائتین اوغلو پارکی: 9 مایل
- کافه/بارگازینو: 1.5 مایل
- موزه باستان شناسی آلانیا: 9 مایل
- ساحل کستل: 1.5 کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: 5 کیلومتر
- ساحل محمودلار: 5 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 35 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هدف کلوپاترا گولدن سان ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2