آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پولو تفلیس

هتل پولو تفلیس
polo Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل پولو

چرا هتل پولو Polo Hotel

هتل پولو یکی از هتل‌های سه ستاره در قسمت شرقی تفلیس قرار دارد. این هتل یک ساختمان 3 طبقه دارد که چشم اندازی زیبا از شهر دارد و  از هتل های دنج این شهر به حساب می‌آید. از لخاظ موقعیت مکانی این هتل در فاصله 6 کیلومتری از میدان آزادی تفلیس واقع شده است.

خدمات و امکاتات هتل پولو Polo Hotel

لابی هتل پولو دارای لابی بسیار شیک با دکوراسیونی  زیبا و کفپوش هایی از جنس سرامیک آیینه ای و مبلمان و میزهای زیبا با رنگ بندی خاص و نور پردازی منحصر به فردی می‌باشد و می‌تواند مکانی آرامش بخش برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه باشد.  پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، روسی، گرجی و فارسی صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نخواهید داشت. خدمات دریافت و مبادله ارز نیز در این قسمت انجام می‌شود. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است.

کسانی که با حیوان خانگیشان قصد اقامت در این هتل دارند نگران نباشند چراکه ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مانعی ندارد. امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است وجود امکاناتی نظیر دستگاه فتوکپی و خدمات فکس، دستگاه خودپرداز، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات در هتل برای رفاه مسافران فراهم شده‌است. هتل پولو دارای یک رستوران شخصی با ظرفیت 120 نفر و منوی اصیل گرجی و غذاهای بین‌المللی می‌باشد. 

اتاق‌ها و امکانات هتل پولو Polo Hotel

هتل پولو داری 18 اتاق می‌باشد. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و استاندارد، تلویزیون‌، حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند.

انواع اتاق‌ها

-  اتاق هایی با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
-  اتاق های استاندارد با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
-  اتاق های استاندارد با یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه
-  اتاق های لوکس با یک تخت تک نفره ، یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
-  اتاق های خانوادگی

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ایستگاه قطار سامگوری 2 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه مترو ایسانی 3 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع سامبا 4 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه مترو آولاباری 4 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی 5 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع سنت جورج 5 کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی 6 کیلومتر
- فاصله تا ساحل 6 کیلومتر
- فاصله تا تئاتر روستاولی 6 کیلومتر 
- فاصله تا سالن کنفراس تفلیس 7 کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش تفلیس 8 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 9 کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00**

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پولو ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس اعلام حریق اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2