آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا کوش آداسی

هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا کوش آداسی
korumar ephesus beach & spa resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا

چرا هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا Korumar Ephesus Beach & Spa Resort Hotel

هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا هتلی پنج ستاره می‌باشد که خدماتش را به صورت UALL ارائه می‌دهد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در ۷ کیلومتری بندر کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است. این هتل لوکس در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرده است.

خدمات و امکانات هتل کرومار افسوس بیچ

از جمله امکانات رفاهی هتل کرومار افسوس بیچ پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می‌رسانند.
قابل ذکر است که در این هتل یک باشگاه کودکان و در کنار آن زمین بازی دارد که در طول سفر می‌توانید با خیالی راحت کودکان خود را به آنجا ببرید تا در فضایی شاد و تحت نظر مربیان بازی کنند و در نهایت می‌توان به سرویس بسیار کاربردی نگهداری از کودکان توسط تعدادی پرستار اشاره کرد که بسیار کاربری است.
در این هتل بشدت تاکید شده که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور مرتب روزانه در آن انجام می‌گیرد از طرفی یک باغ زیبا در محوطه هتل کرومار افسوس کوش آداسی وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن قدم بزنند و از آرامش فضای آن استفاده کنند.
برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند که در مرکز اسپا تعبیه شده اند همچنین یک سالن آرایشگاه نیز برای رفاه بانوان در نظر گرفته شده است. ورزش‌های آبی در هتل ایجاد شده که می‌توان به قایق سواری، موج سواری، غواصی و شیرجه در آب از ارتفاع در آن اشاره کرد. در صورتی که برای رفتن به مراکز خرید مرکز شهر فرصت کافی نداشته و همچنان دوست ندارید دست خالی به منزل برگردید، برای خرید سوغاتی سری به فروشگاه کادویی داخل هتل کرومار افسوس بیچ سری بزنید. تفریحات مختلفی نظیر بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، قایق سواری و مینی گلف، ایروبیک، قایقرانی ، والیبال و بسکتبال به شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیز در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات هتل کرومار افسوس بیچ

تمام اتاق‌های هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی دارای سرویس خواب‌های ممتاز هستند و دکوراسیونی شیک و مدرن دارند و فضای آن‌ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق‌ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار، وان و حوله قرار داده شده است.

انواع اتاق‌‌ها:

این هتل در 4 نوع مختلف دارای اتاق می‌باشد.

- اتاق دو نفره که متراژ آن ۲۸ متر مربع است. 
- دو نفره استاندارد با منظره دریا که متراژی برابر با ۳۴ متر مربع دارند. 
- اتاق سه نفره استاندارد، اتاق خانواده که شامل ۳ بزرگسال و ۱ کودک می‌شود. 
ا جرایی دلوکس، ۱ سوئیت پرزیدنت ، ۱ سوئیت دیپلماتیک، ۳ جونیور سوئیت با متراژ جونیور سوئیت ها ۴۴ متر مربع.و ۸ سوئیت ماه عسل از جمله اتاق‌های این هتل می‌باشد و متراژ سوئیت‌های ماه عسل ۳۴ متر مربع است.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا تئاتر بزرگ افسوس ۵۶۰۰ متر 
- فاصله تا معبد آرتمیس ۷۷۰۰ متر 

- فاصله تا موزه افسوس ۸۱۰۰ متر

- فاصله تا فرودگاه ازمیر مندرس ۴۲/۵ کیلومتر

- فاصله تا مرکز شهر سلجوق ۱۰ کیلومتر 
- فاصله تا مرکز کوش آداسی ۱۲ کیلومتر 
- فاصله تا پارک آبی آکوا فانتزی ۱/۶ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آکوا آدالند ۲/۱ کیلومتر 
فاصله تا تفریحگاه ساحلی کوش آداسی ۷ کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

 
امکانات و خدمات هتل کرومار افسوس بیچ ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2