آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریلکس بیچ آلانیا

هتل ریلکس بیچ آلانیا
relax beach Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل ریلکس بیچ

چرا هتل ریلکس بیچ Relax Beach Hotel ؟

هتل ریلکس بیچ با ارائه طیف گسترده‌ای از انواع خدمات تفریحی و رفاهی به تفرجگاهی محبوب بین مسافران آلانیا در منطقه زیبا و ساحلی آلانیا تبدیل شده است؛ و تعطیلاتی مفرح و به یاد ماندنی را برای بزرگسالان و کودکان می‌سازد. هتل در منطقه توسمور نزدیک به مرکز آلانیا واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است، هتل تنها 50 متر با دریا فاصله دارد و دارای ساحل اختصاصی است.

امکانات هتل ریلکس بیچ:

هتل چهار ستاره ریلکس بیچ دارای دو استخر روباز، سرسره آبی، تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر، تنیس، واترپلو و والیبال ساحلی است. یکی از دو استخر روباز مخصوص کودکان بوده و ورود بزرگسالان به آن ممنوع است، استخر‌ها به صورت فصلی و از ساعت 10 الی 19 فعالیت می‌کنند. امکانات استراحت شامل مرکز اسپا و حمام ترکی است. رستوران اصلی هتل غذا‌های بین‌المللی را به صورت بوفه باز برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها را در بار هتل همراه غذا‌های لذیذ میل کنید. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئوکنفرانس نیز برای مهمانانی که برای کار سفر کرده‌اند در نظر گرفته شده است که می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ریلکس بیچ:

سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان قرار داده شده است؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند.

فاصله هتل ریلکس بیچ تا:
- پارک اسکیت: 2.1 کیلومتر
- پارک کودکان گانیوغلو: 4.4 کیلومتر
- پارک حست: 4.5 کیلومتر
- پارک باریس مانکو: 4.5 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 4.6 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 4.7 کیلومتر
- تراس رصد آلانیا: 5 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 5 کیلومتر
- منطقه زندگی باغ ایالتی: 5 کیلومتر
- کافه/باراراس: 40 متر
- قلعه آلانیا: 5 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 6 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 650 متر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 8 کیلومتر
- ساحل نارنجی: 100 متر
- ساحل کستل: 750 متر
- ساحل عمومی آلانیا: 1.8 کیلومتر
- ساحل محمودلار: 4.6 کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: 6 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 7 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ریلکس بیچ ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2