آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سانپرایم سی لانژ فقط بزرگسال آلانیا

هتل سانپرایم سی لانژ فقط بزرگسال آلانیا
sunprime c-lounge adult only Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل سانپرایم سی لانژ فقط بزرگسال

چرا هتل سانپرایم سی لانژ Sunprime C-Lounge ؟

هتل سانپرایم سی لانژ "Sunprime C-Lounge" در سال 2015 درهای خود را به روی مهمانان باز کرد و از آن زمان تا به حال با ارائه خدمات به روز و کسب تجربه و استفاده از آنها در بهبود خدمات خود به یکی از مجلل ترین و پر مهمان ترین هتل‌های استاندارد منطقه آلانیا تبدیل شده است.

امکانات هتل سانپرایم سی لانژ:

این هتل دارای امکانات تفریحی ورزشی همچون استخر روباز فصلی، سرسره‌ و مرکز آبگرم و سلامتی، تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر، تنیس، واترپلو و والیبال ساحلی در منطقه ساحلی خصوصی، کلاس‌های تناسب اندام و ایروبیک است. خدمات زیبایی و سلامتی برای رزرو در اسپا در دسترس است. امکانات استراحت شامل مرکز اسپا و حمام ترکی است. هتل یک رستوران "à la carte" (فقط فصل تابستان) و یک رستوران بوفه و همچنین سه بار، شامل یک بار استخر و یک بار سالن دارد. رستوران اصلی هتل غذا‌های بین المللی را به صورت بوفه باز برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها را در بار هتل همراه غذا‌های لذیذ میل کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سانپرایم سی لانژ:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی قرار داده شده است، دیگر خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند.
فاصله هتل سانپرایم سی لانژ تا:
- پارک کودکان گانیوغلو: 3.8 کیلومتر
- پارک حست: 3.9 کیلومتر
- پارک باریس مانکو: 4 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 4.1 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 4.2 کیلومتر
- تراس رصد آلانیا: 4.6 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 4.7 کیلومتر
- منطقه زندگی باغ ایالتی: 4.7 کیلومتر
- رستوران کوملوک: 40 متر
- کافه/بار سندباکس: 40 متر
- قلعه آلانیا: 4.8 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 5 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 1.2 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 7 کیلومتر
- ساحل نارنجی: 40 متر
- ساحل عمومی آلانیا: 1.2 کیلومتر
- ساحل کستل: 1.4 کیلومتر
- ساحل محمودلار: 5 کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: 5 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 7 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سانپرایم سی لانژ فقط بزرگسال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2