آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا

هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا
justiniano deluxe resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت

چرا هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت Justiniano Deluxe Resort ؟

هتل "Justiniano Deluxe Resort" جزو گروه هتل‌های جاستینیانو "Justiniano Group Hotels" است که در همین منطقه واقع شده است. تعطیلات خود را با هتل جاستینیانو دلوکس سپری کنید، شرکتی با 30 سال تجربه و فهرست طولانی از مشتریانی خوشحال است؛ که به شما حس گرمی استقبال لوکس را ارائه می‌دهد. هتل علاوه بر موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدماتی در سطح جهانی با داشتن منظره‌ای بی نظیر از دریا و کوه‌های سرسبز و پوشیده از انبوه درختان در یک قاب مقصدی رویایی را برای گردشگران آلانیا به ارمقان آورده است.

امکانات هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت:

امکانات تفریحی ورزشی هتل پنج ستاره "JUSTINIANO DELUXE RESOR" شامل منطقه ساحل اختصاصی به همراه چتر‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب در تراس آفتاب گیر، استخر روباز هتل با فعالیت فصلی و محدودیت سنی برای کودکان، استخر سرپوشده با فعالیت در تمامی فصول سال و بدون محدودیت سنی، سالن مجهز بدن سازی در کنار مربیان دوره دیده و دارای مدارک جهانی بدن‌سازی است. بعد از تفریح و ورزش می‌‎توانید سری به مرکز اسپا و ماساژ هتل زده و آرامش را به خود هدیه دهید؛ در این مرکز انواع ماساژ‌های حرفه‌ای صورت و بدن، سونا، آب گرم، حمام ترکی و .. ارائه می‌شود. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئوکنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت:

هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت دارای اتاق‌های استاندارد، اتاق خانوادگی و پنت هاوس است. اتاق استاندارد 28-36 ، اتاق خانوادگی 40-50 و پنت هاوس 75-100 متر مربع مساحت دارند. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی قرار داده شده است. از دیگر خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار،امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند.

فاصله هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت تا:
- سربرون: 500 متر
- گوبک: 18 کیلومتر
- پارک باشکنت: 18 کیلومتر
- هرواس پارکی: 19 کیلومتر
- کافه/بارمانتی کارلو: 850 متر
- کافه/بارویتامین: 1.6 کیلومتر
- اقیانوس: 26 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 37 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار: 250 متر
- ساحل اینککوم: 6 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 9 کیلومتر
- ساحل عمومی کیزیلوت: 9 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 10 کیلومتر
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 68 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 83 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2