آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا
gloria golf resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل گلوریا گلف ریزورت

چرا هتل گلوریا گلف ریزورت Gloria Golf Resort  Hotel ؟

هتل گلوریا گلف ریزورت هتلی پنج ستاره و جزو رده بالا ترین هتل‌های بلک آنتالیا است. بلک با سواحل زیبا جزو دیدنی ترین مناطق آنتالیا به حساب می‌آید. هتل گلوریا با ایجاد ساحل اختصاصی تلاش کرده تا مهمانانش نهایت استفاده را از سواحل بلک داشته باشند؛(استفاده از ساحل خصوصی شامل هزینه اضافه خواهد بود). هتل گلوریا گلف ریزورت دارای امکاناتی مخصوص کودکان است؛ در واقع هتل گلوریا گلف ریزورت مختص کودکان طراحی شده و همه آن چه که مهمانان کم سن و سالش به آن نیاز خواهند داشت را فراهم کرده است.

امکانات هتل گلوریا گلف ریزورت:

از امکانات و خدمات تفریحی این هتل لوکس می‌توان به استخر‌های روباز و سربسته، ساحل اختصاصی دارای بار جداگانه و تراس آفتاب مجهز به صندلی و تخت‌های آفتاب گیر و همچنین پارک آبی اکوا پارک که دارای استخر آب گرم و چندین سرسره مخصوص بزرگسالان است اشاره نمود. از ورزش‌هایی که در هتل انجام می‌شود می‌توان به دارت، تنیس روی میز، کانگوجامپ، ورزش‌های آبی، فوتبال، تنیس، والیبال ساحلی، گلف با زمین و تجهیزات حرفه‌ای و ... اشاره نمود.
هتل گلوریا گلف ریزورت دارای دو رستوران اصلی، 3 رستوران آلاکارته، یک رستوران ترکی و 5 بار در نقاط مختلف هتل است؛ رستوران‌ها در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات هستند؛ منوی آنها به صورت منوی باز و یا آلاکارته بوده و طیف گسترده‌ای از انواع غذا‌های محلی ترکی تا بهترین و با کیفیت‌ترین غذا‌های بین‌المللی را سرو می‌کنند.
هتل برای کودکان نیز خدمات کامل و به روزی را تدارک دیده است؛ از سالن بازی بزرگ و مجهز آن تا استخر مخصوص کودکان همه برای لذت هرچه بیشتر کوچولوهاست. امکانات مخصوص کودکان شامل پارک آبی داخل و خارج هتل با سرسره‌های آبی، استخر مخصوص و همچنین چندین سالن بازی برای سنین 4 تا 12 سال هستند.
مرکز اسپا "La Source Spa" هتل از مجهزترین و به روزترین مراکز اسپا در منطقه است؛ خدمات اسپا هتل به دو دسته درمانی و ماساژ تقسیم می‌شود؛ انواع ماساژ‌ها و درمان‌ها مانند درمان با جلبک، سونا خشک و بخار، اسختر آب گرم و ... ارائه می‌شود.

اتاق‌ها وامکانات اتاق‌های هتل گلوریا گلف ریزورت:

سوئیت: برای کسانی که به دنبال فضای بیشتری هستند، سوئیت‌های هتل راحتی و طبیعت را به دنج ترین شکل ترکیب می‌کنند.
سوئیت خانوادگی: هنگامی که وارد شوید، متوجه خواهید شد که این تعطیلاتی است که خانواده شما همیشه آرزویش را داشتند.
سوئیت جونیور: حریم خصوصی، طبیعت، راحتی و خدمات بی عیب و نقص در سوئیت جونیور باشکوه هتل واقع در ساختمان اصلی ترکیب شده است.
سوئیت کینگ: سوئیت کینگ با چشم انداز زیبای دریا و فضای داخلی جادار، تعطیلات شگفت انگیزی را برای شما و عزیزانتان نوید می‌دهد.
گلوریا ویلا: در این ویلای بزرگ و خوش سلیقه از حریم خصوصی و مناظر فوق‌العاده لذت ببرید.
ویلا اجرایی: ویلاهای اجرایی شما را به تعطیلات پیچیده‌ای دعوت می‌کنند که تا به حال تجربه نکرده‌اید.
ویلای اوونر: این ویلای سخاوتمندانه استخر و جکوزی خصوصی شما را در منظره‌ای رویایی از باغ و رودخانه در کنار هم به ارمغان می‌آورد. شما این شانس را خواهید داشت که از نسیم تابستانی مدیترانه لذت ببرید و درحالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را در تراس خصوصی خود می‌نوشید.
فاصله هتل گلوریا گلف ریزورت تا:
- آمفی تئاتر آسپندوس: 12 کیلومتر
- قنات رومی: 12 کیلومتر
- باشگاه گرند آکوا: 18 کیلومتر
- رستوران آناتولی : 200 متر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 3.4 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 400 متر
- ساحل عمومی سریک بلک: 2.9 کیلومتر
- ساحل دنیزکنت: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 29 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تور آنتالیا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلوریا گلف ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2