آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آدم و حوا فقط بزرگسال آنتالیا

هتل آدم و حوا فقط بزرگسال آنتالیا
adam & eve adult only Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آدم و حوا فقط بزرگسال

چرا هتل آدم و حوا Adam & Eve ؟

"Adam & Eve" با دسته ویژه خود به نام بدون ستاره و مفتخر به جوایز طراحی، درک متفاوتی از خدمات و تعطیلات را به شما نشان می‌دهد. هتل آدم و حوا برای رضایت میهمانان ارزشمندش روز به روز خدمات سطح بالا و تعطیلات خلاقانه را طراحی می‌کند. "Adam & Eve" با امکانات فوق‌العاده‌ دارای بزرگترین سالن دنیا با فضایی به مساحت 10.000 متر مربع است که ارزش دیدن را دارد. 

امکانات هتل آدم و حوا:

شما در باری به نام اتریوم در میان سیلی از سرگرمی و نور، نوشیدنی خود را می‌نوشید. شما در طولانی ترین نوار جهان با طول 96 متر هستید. هرزمان که می‌خواهید خود را خنک کنید، هتل طولانی‌ترین استخر شنای جهان را دارد که به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانید با تمام شکوهش استخرهای المپیک را در جلوی شما قرار دهد. دهلیز مکانی برجسته با ارتفاع سقف 22 متر، طول 175 متر و تزئین شده با 4.980.000 آینه کوچک است که هر یک فقط 25 سانتی مترمربع است. رستوران‌های منتخب آسیایی، ترکی و بین‌المللی، چندین فروشگاه و همچنین طولانی‌ترین بار جهان همگی در اتریوم هستند. در این لوکیشن در شب، لوکیشن بسیار لوکس و افسانه‌ای برای مهمانی با نمایش نور و همراهی دی جی‌های معروف در انتظار شماست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آدم و حوا:

هتل دارای 10 نوع اتاق برای انواع افراد است. اتاق‌هایی کاملا استاندارد تا اتاق‌هایی با ابعاد غیر معمول و اسپا مخصوص در اتاق. تمامی اتاق‌های دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق، بالکن و کمد لباس، حمام اختصاصی با وان و دوش اختصاصی، حوله و دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی هستند؛ اما برخی از اتاق‌ها دارای دید دریا، تراس، اسپا مخصوص خصوصی در اتاق، جکوزی و امکانات ماساژ در اتاق هستند. تصور کنید در یک اتاق "طراحی" بمانید که عرض آن بسیار فراتر از استانداردهای جهانی است. اتاق‌های "طراحی" هتل به طور مساوی با ویژگی اسپا شخصی دقیقاً 64 متر مربع عرض دارند.

فاصله هتل آدم و حوا تا:
- زمین بازی و استخر کودکان کالیستا: 3.6 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 13 کیلومتر
- قنات رومی: 14 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 20 کیلومتر
- رستوران اوشن: 300 متر
- کافه / بار ساحلی: 350 متر
- کافه/بارفروتی: 400 متر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 950 متر
- فرودگاه آنتالیا: 25 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آدم و حوا فقط بزرگسال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا موسیقی زنده سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2