آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اوریلا استانبول

هتل اوریلا استانبول
oriella Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل اوریلا

چرا هتل اوریلا Oriella Hotel 

هتل اوریلا استانبول (Oriella Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است. از این هتل تا میدان تکسیم 0.4 کیلومتر فاصله دارید به همین دلیل به مراکز خرید و انواع رستوران ها و کافه ها دسترسی خواهید داشت.

خدمات و امکانات هتل اوریلا Oriella Hotel

در صورت عدم تسلط به زبان ترکی، می‌توانید با کارکنان هتل به زبان انگلیسی صحبت کنید و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت.  در صورتی که زودتر از موعد خود به هتل رسیدید می‌توانید چمدان‌های خود را به اتاق چمدان سپرده و از وقت خود به بهترین نحو بهره ببرید. هتل  پارکینگ ندارد ولی در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی قرار دارد و می‌توانید با پرداخت هزینه از آن بهره ببرید.
 هتل اوریلا استانبول دارای یک سالن غذاخوری است که صبحانه‌ خود را هر روز صبح از ساعت 7 الی 11 ارائه می‌دهد. در طول اقامت خود در هتل اوریلا نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 15 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند.

اتاق‌ها و امکانات هتل اوریلا Oriella Hotel

این هتل ۵ طبقه در مجموع ۳۰ اتاق دارد که به سبک متفاوتی دکور شده‌اند و در جزئیات دکوراسیون آیتم‌های سنتی و تاریخی نیز به کار رفته است.  اتاق هادر قالب اتاق‌های دلوکس، خانواده و استودیو ارائه می‌شوند. اتاق‌های خانواده هتل اوریلا ۲ خوابه می‌باشد  و دارای آشپزخانه کوچک مجهزی هستند همچنین برخی از اتاق‌های دلوکس نیز بالکنی اختصاصی و نمایی به سوی شهر دارند. تلویزیونی که در اتاق ها موجود است، شبکه های جهانی پخش می کند و علاوه بر آن یک تلفن در دسترس شماست. اینترنت وای فای در اتاق رایگان بوده و یک میز کار نیز برای شما تعبیه گشته است. نظافت هر روز انجام می گیرد که کاملا رایگان خواهد بود. دمپایی، بالکن، گاوصندوق، کمد و میز و صندلی نشیمن، از دیگر امکانات داخل اتاق‌هاست.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۵ کیلومتر
- فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله تا موزه مادام توسو: ۰.۹ کیلومتر
- فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲.۲ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اوریلا ‌
رستوران آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2