آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو هاربیه استانبول

هتل رادیسون بلو هاربیه استانبول
radisson harbiye Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل رادیسون بلو هاربیه

چرا هتل رادیسون بلو هاربیه Radisson Hotel Harbiye ؟

هتل رادیسون استانبول هاربیه با 90 اتاق مهمان راحت و موقعیت مناسب در بلوار منتهی به میدان تکسیم، نزدیک به شگفتی‌های تاریخی و فرهنگی مرکز شهر استانبول، وعده اقامتی آسان و لذت بخش را می‌دهد. این هتل فقط یک کیلومتر با منطقه پر جنب و جوش تقسیم فاصله دارد که به عنوان مرکز فرهنگی، هنری و سرگرمی در استانبول شناخته می‌شود و تا اکثر مناظر تاریخی و حمل و نقل عمومی در چند قدمی فاصله است.

امکانات هتل رادیسون بلو هاربیه Radisson Hotel Harbiye ؟

هتل رادیسون استانبول حربیه با داشتن یک مرکز تناسب اندام و یک بار در استانبول، 700 متر از مرکز کنگره استانبول و 700 متر از ایستگاه مترو تکسیم واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. هر روز صبح در هتل بوفه صبحانه در دسترس است. رستوران به صورت منوی بوفه و آلاکارته در هر 3 وعده صبحانه، ناهار و شام فعالیت می‌کند. صبحانه بوفه انگلیسی برای تمامی مهمانان رایگان بوده ولی ناهار و شام شامل هزینه جداگانه می‌شود. جلسه کاری خود را در یکی از 2 اتاق جلسه پیشرفته هتل با سرسرای مجاور و امکانات کنفرانس درجه یک برگزار کنید. پس از یک روز پرمشغله، با یک نوشیدنی گرم در اتاق خود استراحت کنید یا در یک جلسه استراحت در اسپای هتل با حمام ترکی، سونا و حمام بخار خود را پذیرایی کنید. از نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه می توان به میدان تقسیم، برج ساعت دلمه باغچه و خیابان استقلال اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در فاصله 39 کیلومتری هتل Radisson Istanbul Harbiye می باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های رادیسون بلو هاربیه Radisson Hotel Harbiye ؟

90 اتاق هتل رادیسون بلو هاربیه در 6 نوع مختلف از 20 تا 58 متر وجود دارد و ظرفیت آنها از 2 بزرگسال تا 4 بزرگسال قابل تغییر است. تمامی 90 اتاق دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق، بالکن و کمد لباس، حمام اختصاصی با وان و دوش اختصاصی، حوله و دمپایی و لوازم آرایشی_بهداشتی ‌است.

فاصله هتل تا:
- میدان تقسیم: 700 متر
- پارک حربیه: 750 متر
- پارک اینونو: 850 متر
- پارک کویولوباگ: 1.1 کیلومتر
- پارک فریت گلریوز: 1.1 کیلومتر
- پارک سفره شاعران: 1.2 کیلومتر
- باغ دولاپدره: 1.2 کیلومتر
- کاخ دولما باغچه: 1.3 کیلومتر
- موزه پرا: 1.7 کیلومتر
- برج گالاتا: 2.3 کیلومتر
- برج مایدن: 2.9 کیلومتر
- کاخ توپکاپی: 3.5 کیلومتر
- آب انبار بازیلیکا: 3.9 کیلومتر
- پل شهدای 15 تیر: 4 کیلومتر
- ستون کنستانتین: 4.1 کیلومتر
- یاقوت کبود استانبول: 5 کیلومتر
- فرودگاه آتاتورک استانبول: 16 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن استانبول: 32 کیلومتر
- فرودگاه استانبول: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 14:00_ساعت تخلیه اتاق: 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو هاربیه ‌
رستوران فروشگاه آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
موسیقی زنده میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2