آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا
swandor topkapi palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سواندور توپکاپی پالاس

چرا هتل سواندور توپکاپی پالاس Swandor Topkapi Palace Hotel ؟

"Swandor Hotels & Resorts" با 8 هتل واقع در ترکیه، یونان، ویتنام، تایلند و مصر به سادگی یک اقامتگاه راحت را ارائه نمی‌دهد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که حتی اگر دور هستید احساس خانه را داشته باشید. "Swandor Hotels & Resorts" یک گروه هتل برنده جوایز است که در 5 کشور فعالیت می‌کند و امکانات اقامتی راحت با قیمت‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. ارائه خدمات عالی، ارزش قابل توجه و سطح رضایت بالای مهمانان را در پی دارد.

امکانات هتل سواندور توپکاپی پالاس:

کاخ سواندور توپکاپی با بهترین خدمات مدرن در دسترس شما را به یک تجربه تاریخی منحصر به فرد و بی‌نظیر تبدیل می‌کند. "Swandor Hotels & Resorts" با فعالیت‌های ورزشی و سرگرمی در طول روز، شادی نامحدودی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.
"Swandor Hotels & Resorts"، بسته ویژه ماه عسل را برای شما ترتیب داده است تا از خاص ترین تعطیلات زندگی خود لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعطیلات خود را رزرو کنید تا از ماه عسل با خدماتی ویژه لذت ببرید که به شما احساس ممتاز می‌دهد و خاطراتی را برای شما به یادگار می‌گذارد که برای یک عمر باقی می‌ماند. پیشرفت‌های فناوری و صنایع شیمیایی تضمین کرده است که اسرار باستانی تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
در مراکز "Egna Spa" همه چیز برای شادی و آرامش شما طراحی شده. کارشناسان مجرب، محصولات با کیفیت، برنامه‌های تعمیر و نگهداری موثر و موارد دیگر در خدمت شما هستند. تمام خستگی‌های سال را با برنامه‌های ویژه در فضایی آرام از خود دور خواهید کرد و احساس می‌کنید دوباره متولد شده‌اید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سواندور توپکاپی پالاس:

اتاق‌های هتل‌ و استراحتگاه سواندور کاخ توپکاپی شما را با فضای تماشایی خود شگفت زده می‌کند. هتل سواندور کاخ توپکاپی امکانات اقامتی راحت و مجهز را برای شما و عزیزانتان با خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه مرکزی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، کمد لباس، میزکار به همراه کتری برقی با امکانات چای و قهوه؛ حمام با دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله هستند.

فاصله هتل سواندور توپکاپی پالاس:
- آکادمی وداس اربای اوکچولوک: 10 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 10 کیلومتر
- ساحل سایت مارتیلی: 10 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارک آیلان ببک: 11 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 11 کیلومتر
- کورس آبشار و پارک طبیعی: 18 کیلومتر
- دروازه هادریان: 19 کیلومتر
- برج ساعت: 19 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 19 کیلومتر
- لارا اقیانوس: 13 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 1.8 کیلومتر
- ساحل کادریه: 3 کیلومتر
- ساحل لارا هالک: 8 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 12 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل سواندور توپکاپی پالاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2