آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مگاسارا وست بیچ آنتالیا

هتل مگاسارا وست بیچ آنتالیا
megasaray westbeach Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل مگاسارا وست بیچ

چرا هتل مگاسارا وست بیچ Megasaray Westbeach Hotel ؟

"Megasaray Westbeach Antalya"، واقع در ساحل جهانی کنییالتی، زیباترین مکان آنتالیا، و با هدف ارائه یک تجربه تعطیلات فراموش نشدنی برای شما کار خواهد کرد تا از لحظه ورود به درب تا آخرین لحظه، خاطرات فوق‌العاده‌ای را برای شما جمع آوری کند. "Megasaray Westbeach Antalya" واقع در نقطه تلاقی منظره کوه و دریا، می‌تواند داستان متفاوتی را از هر پنجره منعکس کند. هتل "Megasaray WestBeach Antalya" به علت ارائه انواع خدمات و تلاش هرچه بیشتر برای بوجود آوردن اقامتی دلپذیر برای مهمانان خود از محبوبیت خاصی در بین مسافران تور آنتالیا برخوردار است.

امکانات هتل مگاسارا وست بیچ:

هم در استخرهای کودک و هم در استخرهای اصلی همه چیز در نظر گرفته شده است تا مهمانان آن نه تنها با آپشن‌های سرپوشیده و روباز، بلکه با سیستم گرمایشی در استخر سرپوشیده، از تعطیلات صد در صد لذت ببرند.
با مفهوم اقامتگاه "Ultra All Inclusive"، هتل تمام طعم‌ها و مزه‌های بین‌المللی مشهور جهان را با کمک آشپز‌های حرفه‌ای سرو می‌کند. هتل علاوه بر رستوران اصلی رستوران‌های با منو آلاکارته ایتالیایی و آمریکایی نیز است که می‌توانید از آنها استفاده نمائید. رستوران اصلی تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند و منوی آن به صورت بوفه و آلاکارته بوده و همچنین منو‌های ویژه‌ای همچون منوی ویژه کودکان و ... موجود است که با هزینه اضافه در دسترس شما قرار داده می‌شود. رستوران اصلی متشکل از 70 پرسنل و 7 سرآسپز بین‌المللی است که غذا‌ها را برای شما آماده و سرو می‌کند.
هتل برای میزبانی عالی از سازمان‌ها و جلسات شما علاوه بر سالن اصلی به مساحت 1500 متر مربع که به سه قسمت تقسیم می‌شود، با سالن 650 متر مربعی با نور روز و دید دریا در خدمت شما است. هتل با تیم حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته خود میزبان جلسات، کنفرانس‌ها، جلسات شرکت، آموزش‌ها و بسیاری رویدادهای دیگر شما است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مگاسارا وست بیچ:

هتل مگاسارا وست بیچ که 12.000 متر مربع مساحت دارد، در مجموع دارای 334 اتاق است که شامل 144 منظره کوه، 144 منظره دریا، 16 سوئیت سوپریور، 16 اتاق خانوادگی، 9 سوئیت تراس، 2 سوئیت جونیور، 2 سوئیت کینگ می‌باشد.
سوئیت کینگ دارای 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن و 1 اتاق مطالعه است که تمام جزئیات آن به دقت برای راحتی شما طراحی شده، همچنین با منظره دریا که از تراس خود ارائه می‌دهد، شما را مجذوب خود می‌کند. تمام جزئیات به شما آرامش و شادی را در اتاقتان می‌بخشد، جایی که می‌توانید از تعطیلات، کار و گفتگوهای خود لذت ببرید.
اتاق سوئیت جونیور تجربه شگفت انگیزی را با فضای نشیمن 60 متر مربعی و منظره تاروس و سرسبزی دریای مدیترانه به شما ارائه می‌دهد. تجربه‌ای باشکوه که می‌توانید در طول تعطیلات خود با فضای بزرگ و جزئیات راحت از آن لذت ببرید. بیدار شدن با زیبایی افسانه‌ای مدیترانه با منظره کوه و احساس ارزش دوباره با غروب آفتاب، تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. 
فاصله هتل مگاسارا وست بیچ تا:
- پارک ارسن اونال: 850 متر
- پارک ناشیرا: 1.7 کیلومتر
- پارک نعیم سلیمان اوغلو: 1.8 کیلومتر
- پارک یاسار سوبوتای: 1.8 کیلومتر
- پارک طلای علیرضا: 2.1 کیلومتر
- پارک تویتونچ چنگیز: 2.3 کیلومتر
- کافه/بار مسیو فیش: 200 متر
- آکواریوم آنتالیا: 3.3 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 5 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 7 کیلومتر
- برج ساعت: 7 کیلومتر
- دروازه هادریان: 7 کیلومتر
- لارا اوشن: 12 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 150 متر
- ساحل زنانه ساریسو: 5 کیلومتر
- ساحل مرمرلی: 7 کیلومتر
- ساحل مویدا: 9 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 8 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 15 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل مگاسارا وست بیچ ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2