آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت آنتالیا

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت آنتالیا
limak lara deluxe & resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت

چرا هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت Limak Lara Deluxe Hotel & Resort ؟

هتل پنج ستاره و مجلل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت یکی از محبوب ترین هتل‌های آنتالیا است که با نفوذ آسیایی در ساحل معروف لارا-کوندو، آنتالیا ساخته شده است. با انتخاب لیماک لارا تعطیلات شما 20 دقیقه بعد از فرودگاه آغاز می‌شود زیرا فرودگاه آنتالیا تنها و کمتر از 20 دقیقه از هتل فاصله دارد و گزینه بسیار مناسبی از نظر موقعیت مکانی است؛ این هتل انواع خدمات ورزشی، تفریحی و رفاهی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل دی لوکس تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

امکانات هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت:

هتل دارای یک استخر سرپوشیده گرم با آب شیرین و علاوه بر آن 3 جکوزی و یک سرسره آبی در استخر سرپوشیده (فقط در فصل زمستان موجود است) است. مرکز ورزش‌های آبی هتل لیماک لارا دلوکس، امکان انجام هر گونه ورزش آبی موتوری یا غیر موتوری را به شما می‌دهد. چتر نجات، موج سواری، قایقرانی و .... در طول ماه‌های تابستان، انواع ورزش‌های آبی غیرموتوری به جز کاتاماران برای مهمانان رایگان است. برای ورزش‌های آبی موتوری، هزینه اضافی دریافت می‌شود.
از امکانات غذاخوری می‌توان به 4 رستوران آلاکارته و بوفه آن اشاره نمود. میهمانان می‌توانند از انواع غذاهای بین‌المللی از جمله هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی در رستوران‌های هتل لذت ببرند. غذاها را می‌توان در اتاق‌ها، فضای داخل رستوران‌ها و همچنین در فضای باز میل کرد. مرکز اسپا هتل "ASTER" که پرسنل آن در سال 2007 به طور کامل تمدید شد و متخصصین داخلی و خارجی را با هم ترکیب می‌کند، همراه با تکنیک‌های ماساژ مانند ماساژ تایلندی، ماساژ ضد سلولیت، ماساژ سنگ، ماساژ آیورودا، ماساژ شکلاتی، ماساژ پا و غیره را در کنار ماسک‌های مراقبت از پوست و صورت ارائه می‌دهد و به مهمانان اجازه می‌دهد که از استرس انباشته شده در طول سال خلاص شوند. امکانات تجاری هتل 8 اتاق ویدئوکنفرانس و تئاتر است که با اندازه‌های مختلفی ساخته شده است. اتاق‌ها از اندازه 41 متر تا 1347 متر هستند که ظرفیت 40 تا 1100 نفر را دارند. امکانات و فعالیت‌های مخصوص کودکان به دو دسته 4 تا 12 سال و 13 تا 17 سال تقسیم می‌شود. مینی کلاب مخصوص کودکان 4 تا 12 سال است. باشگاه نوجوانان نیز مخصوص 13 تا 17 سال است. بازی‌های ویژه، مسابقات، فعالیت‌های ورزشی مختلف، سرگرمی‌ها، رقص‌ها برای مهمانان 13-17 ساله هتل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت:

اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل لیماک لارا دلوکس و ریزورت آنتالیا دارای مبلمان مدرن با تاثیر پذیری از فرهنگ ترکی هستند. آنها دارای یک منطقه نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای در کنار میزکار و کمد لباس هستند. میهمانان پس از ورود یک سبد میوه رایگان در اتاق پیدا خواهند کرد. امکانات بهداشتی اتاق‌ها حمام با دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، دمپایی و همچنین ملحفه و حوله بسته بندی است. برخی از اتاق‌ها دارای جکوزی و تراس با منظره دریا هستند.

فاصله هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت تا:
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 7 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 7 کیلومتر
- آیلان ببک پارکی: 7 کیلومتر
- پارکی چنگیز آیتماتوف: 8 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارکی چاگلایان: 11 کیلومتر
- پارک راکر: 11 کیلومتر
- دروازه هادریان: 16 کیلومتر
- برج ساعت: 16 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 16 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 18 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 20 کیلومتر
- اوشن لارا: 10 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 300 متر
- لارا هالک پلاجی: 5 کیلومتر
- ساحل کادریه: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2