آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
magic sun Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل مجیک سان

چرا هتل مجیک سان Magic Sun Hotel ؟

پیدا کردن یک هتل با قیمت مناسب برای خانواده در بلدیبی کار دشواری نیست. هتل "Magic Sun" یک گزینه خوب برای مسافرانی که می‌خواهند اقتصادی سفر کنند و بیشتر امکانات را نیز داشته باشند. مجیک سان که در منطقه بلدیبی واقع شده است، 100 متر با ساحل فاصله دارد. هتل "Magic Sun Hotel" هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات هتل مجیک سان:

هتل مجیک سان دارای یک استخر روباز فصلی به همراه چند سرسره و یک سالن استراحت است که به شما کمک می‌کند تا سفر بلدیبی شما را لذت بخش‌تر کند. مهمانان هتل مجیک سان می‌توانند رستوران لوتوس (1.1 مایل) را در فاصله کوتاهی از هتل کشف کنند. اینترنت رایگان در اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل در دسترس است. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران‌های بوفه و "à la carte" غذاهای ترکی و بین‌المللی ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های سرد و گرم را هم در بار لابی و هم در اسنک بار میل کنید. هتل مجیک سان دارای یک مرکز اسپا است که شامل سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی می‌باشد. خدمات ماساژ قابل ارائه است. سرویس اتاق نیز به صورت روزانه ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مجیک سان:

تمامی اتاق‌ها دارای امکانات و خدمات سیستم تهویه مطبوع، گرمایش مرکزی، مینی‌بار، یخچال، میزکار و حمام با دوش اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله هستند. تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید.
فاصله هتل مجیک سان تا:
- پارک آتاتورک: 900 متر
- پارک ساحلی بلدیبی: 1.2 کیلومتر
- پارک یلماز ترکری: 6 کیلومتر
- پارک ساحلی: 7 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 12 کیلومتر
- عثمان اونلو: 14 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 14 کیلومتر
- اولبیا: 14 کیلومتر
- کافه/بارکافه ترک: 300 متر
- کافه/بار دریای سیاه: 850 متر
- آکواریوم آنتالیا: 19 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 16 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 29 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00**

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل مجیک سان ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2