آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دلفین بی گرند ریزورت آنتالیا

هتل دلفین بی گرند ریزورت آنتالیا
delphin be grand resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل دلفین بی گرند ریزورت

چرا هتل دلفین بی گرند ریزورت Delphin BE Grand Resort Hotel ؟

استراحتگاهی باشکوه که در یکی از زیباترین سواحل دریای مدیترانه در فضایی دلپذیر و آرام قرار گرفته است. دلفین بی گراند ریزورت غذاهای بی‌نظیر لوکس و فوق‌العاده را ارائه می‌دهد که اتاق‌های مجهز به ظرافت، امکانات کنفرانس عالی و طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی در فضای باز و داخل را ارائه می‌دهد. 15 کیلومتر تا مرکز شهر، 11 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و واقع در منطقه 112.000 متر مربعی با 400 متر ساحل شنی خصوصی در بوتانیک انحصاری ریزورت لارا، بیش از آنچه از یک ایده تعطیلات "Ultra All Inclusive" انتظار دارید تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل دلفین بی گرند ریزورت:

این هتل پنج ستاره با استخرهای بسیار بزرگ احاطه شده توسط باغ‌های چشم انداز وسیع، دسترسی خصوصی به ساحل شنی لارا دارد. رستوران‌ها و بارهای شیک آن فرصت‌های غذاخوری و سرگرمی همیشه در حال تغییر را فراهم می‌کنند. امکانات اسپا در دلفین بی گراند ریزورت شامل حمام مرمری، سالنی با ماساژ و درمان‌های زیبایی، و سالن بدنسازی با مربیان حرفه‌ای است. 6 زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی و کلاس‌های آموزشی موجود است. پیشنهادات غذاخوری در دلفین بی گراند ریزورت از غذاهای ایتالیایی تا چینی و غذاهای مخصوص باربیکیو متفاوت است. چندین بار سالن سرگرمی شبانه را ارائه می‌دهند و بار ساحلی میان وعده‌های سبک را در ساحل سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دلفین بی گرند ریزورت:

تمامی اتاق‌ها دارای امکانات و خدمات سیستم تهویه مطبوع، گرمایش مرکزی، مینی‌بار، یخچال، میزکار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام با دوش اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای وان و جکوزی در کنار دید دریا و جنگل یا شهر هستند.

فاصله هتل دلفین بی گرند ریزورت تا:
- پارک اورنکوی: 6 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 7 کیلومتر
- پارک کاگلایان: 9 کیلومتر
- پارک راکر: 9 کیلومتر
- پارک جمهوری: 9 کیلومتر
- دروازه هادریان: 14 کیلومتر
- برج ساعت: 15 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 15 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 18 کیلومتر
- لارا اوشن: 9 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 450 متر
- ساحل عمومی لارا: 3.5 کیلومتر
- ساحل کادریه: 8 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 19 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00**

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دلفین بی گرند ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ اجاره خودرو ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2