آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الکساندر ونیز

هتل الکساندر ونیز
alexander Hotel ونیز
درجه هتل:
هتل الکساندر ونیز

چرا هتل الکساندر ونیز Hotel Alexander

 هتل الکساندر هتلی چهارستاره در شهر ونیز ایتالیا، واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی یک ایستگاه قطار در نزدیکی آن قرار دارد و فرودگاه مارکوپولو فقط 4 کیلومتر با آن فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل الکساندر ونیز Hotel Alexander

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی،آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد.
در طول اقامت خود در هتل نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. قابل توجه مهمانانی که قصد اقامت در این هتل با حیوان خانگی شان را دارند در این هتل ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز می‌باشد.
رستوران هتل با انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن می‌توانید از امکان سرو صبحانه در اتاق بهره ببرید. لازم بذکر است امکاناتی برای افراد ناتوان در هتل در نظر 
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است همینطور امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است.

اتاق‌ها و امکانات هتل الکساندر ونیز Hotel Alexander

این هتل دارای 63 اتاق در انواع اتاق‌های1 تخته،2 تخته،3 تخته و استاندارد است که هرکدام از اتاق‌ها دکوراسیونی مدرن دارند اما احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمامی اتاق‌ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی ، تهویه هوای مناسب، ماهواره، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق و یخچال را دارا می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو نفره2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سه نفره 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ 3 تخت یک نفره  
- دو اتاق دو نفره متصل 2 تخت دونفره بزرگ یا 2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره ارزان قیمت 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- قوس آلنده800 متر
- پارک دو دست800 متر
- باغ های عمومی کورسو دل پوپولو1.2 کیلومتر
- پارک آندره آ کاستا1.2 کیلومتر
- پیست اسکیت1.5 کیلومتر
- پل قانون اساسی7 کیلومتر
- مدرسه بزرگ سن روکو8 کیلومتر
- قصر چربی8 کیلومتر
- پل ریالتو8 کیلومتر
- مجموعه پگی گوگنهایم9 کیلومتر

امکانات و خدمات هتل الکساندر ونیز ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار لپ تاپ لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2