آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پراگا مادرید

هتل پراگا مادرید
praga madrid Hotel مادرید
درجه هتل:
هتل پراگا مادرید

چرا هتل پراگا مادرید Praga Hotel Madrid

هتل پراگا هتلی چهار ستاره با ظاهری قدیمی و زیبا در شهر توریتستی مادرید می‌باشد. این هتل از ابتدای فعالیتش توانسته مخاطبان زادی را به خود جذب کند.این هتل شهری راحت در نزدیکی جاده کمربندی M-30 قرار دارد و مرکز شهر مادرید با حمل و نقل عمومی حدود 15 دقیقه فاصله دارد. در مجاورت آن فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، کافه‌ها، بارها، رستوران‌ها و زندگی شبانه هیجان‌انگیزی وجود دارد. اتصالات به شبکه حمل و نقل عمومی نیز در فاصله چند قدمی قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل پراگا مادرید Praga Hotel Madrid

پذیرش هتل پراگا مادرید به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی و اسپانیایی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از میز تور هتل جویا شوید.
هتل پراگا دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی از هتل کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. اگر با کمبود پول نقد مواجه شدید می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول استفاده کنید. 
وجود دستگاه فکس و فتوکپی و اتاق جلسه به شما کمک می کند تا راحت تر کار های اداری خود را انجام دهید. علاوه بر خدمات ذکر شده  برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید همچنین اتاق چمدان برای رفاه شما در نظر گرفته شده است و می توانید چمدان های خود را در آن بسپارید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید.
خوب است بدانید دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی و اتاق‌های فراهم شده است تابتوانید با دوستانتان در طول اقامت خود و تعطیلات در ارتباط بمانید. در طول اقامت خود در هتل نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
رستوران هتل Praga منویی از غذاهای اسپانیایی و بین‌المللی را در اختیار شما میگذارد که بتوانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و از ساعت 7 صبح تا 10:30 دقیقه آماده پذیرائی از میهمانان است.

 اتاق‌‌ها و امکانات هتل پراگا مادرید Praga Hotel Madrid

هتل پراگا دارای 420 اتاق می‌باشد اتاق‌های این هتل دکوراسیون شیک و مدرن دارند و از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، گاوصندوق، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش و سایل بهداشتی، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو تخته یا دونفره 1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق سه نفره 3 تخت یک نفره 
- اتاق دو نفره یا دوقلو با پارکینگ رایگان 1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق چهار وجهی 4 تخت یک نفره
- اتاق سه نفره (2 بزرگسال + 1 کودک) 3 تخت یک نفره
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره پایه 1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق خانوادگی (2 بزرگسال + 2 کودک) 4 تخت یک نفره
- اتاق یک نفره بیسیک 1 تخت یک نفره
- اتاق یک نفره استاندارد 1 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مادرید ریو: 0.2 کیلومتر
- فاصله هتل تا استادیوم ویسنته کالدرون: 1.5 کیلومتر
- فاصله هتل تا Teatro Cicro Price: حدودا 2.1 کیلومتر
- فاصله هتل تا پلازا De Cachorro: حدودا 2.3 کیلومتر
- فاصله هتل تا پاسئو دل پرادو: 2.5 کیلومتر
- فاصله هتل تا Caixaforum Madrid: حدودا 2.8 کیلومتر
- فاصله هتل تا El Rastro: حدودا 2.9 کیلومتر
- فاصله هتل تا تالار شهر: 2.9 کیلومتر
- فاصله هتل تا پلازا د لا ویلا: 2.9 کیلومتر
- فاصله هتل تا پلازا دل انجل: 2.9 کیلومتر
- فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی سلطنتی: 3 کیلومتر
- فاصله هتل تا پلازا مایور: 3.4 کیلومتر
- فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی سلطنتی: 3 کیلومتر
- فاصله هتل تا پلازا مایور: 3.4 کیلومتر
- فاصله هتل تا فرودگاه: 21.7 کیلومتر

امکانات و خدمات هتل پراگا مادرید ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2