آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ارگیف پالاس رم

هتل ارگیف پالاس رم
ergife palace rome Hotel رم
درجه هتل:
هتل ارگیف پالاس رم

چرا هتل ارگیف پالاس؟
هتل ارگیف پالاس Ergife Palace Hotel  یک هتل چهار ستاره با ظاهری شیک و امکاناتی مدرن در منطقه آیورلیو شهر رم در کشور ایتالیا است. این هتل در سال 1980 افتتاح شد و چند سال بعد مورد بازسازی کامل قرار گرفت.
امکانات هتل ارگیف پالاس
واحد پذیرش در هتل ارگیف پالاس به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های  انگلیسی، آلمانی، عربی، فرانسوی، ایتالیایی و فیلیپینی صحبت می کنند.در هتل ارگیف پالاس یک استخر روباز به همراه صندلی‌های آفتاب قرار دارد که به صورت فصلی فعالیت می‌کند. برای کودکان نیز استخر جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. سالن بدن سازی با امکانات مناسب نیز در این هتل می‌باشد.

 اینترنت وای فای پر سرعت در تمام نقاط هتل در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین مهمانان می‌توانند در لابی هتل به گپ و یا میل نوشیدنی بپردازند. فضای سبز هتل نیز بسیار مورد استقابل مهمانانی که به پیاده روی علاقه مند هستند قرار می‌گیرد. اگر با خودروی شخصی به این هتل می روید خوب است بدانید که پارکینگ خصوصی در هتل قرار دارد که باید از قبل رزرو شود.
از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به سالن کنفرانس و جلسه، دستگاه وندینگ نوشیدنی و تنقلات، آسانسور، امور مربوط به فکس و کپی، نگهداری از چمدان‌ها، خدمات خشک شویی و اتوشویی، نگهبان و واحد تبدیل ارز اشاره کرد. برای افراد معلول و ناتوان نیز امکانات ویژه در نظر گرفته شده است. استعمال سیگار در تمام نقاط هتل به جز اتاق‌های مخصوص ممنوع است. برای خرید هدیه هم در این هتل فروشگاه بسیار زیبا و مجهزی قرار داده شده است.
برای صرف غذا در هتل ارگیف پالاس می توانید به رستوران Le Quattro Stagioni در هتل بروید و از غذا های ایتالیایی یا سنتی رومی میل کنید. در این رستوران برای کودکان منوهای جداگانه ارائه می‌شود. برای صرف نوشیدنی و میان وعده نیز می توانید به بارو کافی شاپ هتل سر بزنید.
اتاق‌ها و امکانات هتل ارگیف پالاس
هتل ارگیف پالاس دارای 704 واحد اقامتی است. در همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، سیستم ضد ویروس، مینی بار، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، فرش، کمد لباس، میز کار،سشوار، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، حمام به همراه لوازم بهداشتی، تلفن، سرویس بیدار باش،  قرار دارد. برخی از اتاق‌های لوکس تراس با دیدی از شهر ارائه می دهند. تمام اتاق های هتل به صورت روزانه نظافت می شوند. 
فاصله هتل تا:
_ کلیسای سنت پیتر 3.1 کیلومتر
_ موزه واتیکان 3.2 کیلومتر
_ فرودگاه فیمچینو 17.8 کیلومتر
برای رزرو تورهای ایتالیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ارگیف پالاس رم ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2