آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الکساندره فیرا کانگرس بارسلون

هتل الکساندره فیرا کانگرس بارسلون
alexandre fira congress Hotel بارسلون
درجه هتل:
هتل الکساندره فیرا کانگرس بارسلون

چرا هتل فیرا کانگرس Fira Congress Hotel 

فیرا کانگرس Fira Congress Hotel هتلی چهار ستاره و در شهر زیبای بارسلون واقع شده است و 10 کیلومتر از میدان اسپانیا فاصله دارد همچنین با اقامت در این هتل از ساحل گومار 10 کیلومتر فاصله خواهید داشت.

خدمات و امکانات هتل فیرا کانگرس Fira Congress Hotel

هتل باشکوه فیرا کانگرس Fira Congress Hotel  طیف وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار داده است تا مسافران از اقامت خود خاطراتی خوش داشته باشند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. در هتل یک کانتر پذیرش 24 ساعته نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند. همچنین پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی مسلط می‌باشند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است. رستوران Mediterranean منویی آلاکارته از انواع غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های نهار و شام ارائه می‌دهد و صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود. 
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند . هتل فیرا کانگرس  Fira Congress Hotel دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی از هتل کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. لازم بذکر است امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر نیز ارائه شده است.
امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیز برای رفاه مهمانان در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات هتل فیرا کنگرس Fira Congress Hotel 

هتل فیرا کنگرس Fira Congress Hotel دارای 160 اتاق می باشد اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو تخته یا دونفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور دو یا دو نفره1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره برای استفاده یک نفره1 تخت یک نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق سه تخته استاندارد 3 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا:

- میدان اروپا 450 متر

- پلازا خوزه سانچز ریوس 900 متر

- میدان ماری کوری900 متر

- میدان لولا آنگلادا900 متر

- پلازا د ژوان بروسا1.1 کیلومتر

- باغ درختان1.2 کیلومتر

- پارک الحمرا1.2 کیلومتر

- رستوران تنتو450 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای اسپانیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الکساندره فیرا کانگرس بارسلون ‌
رستوران سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2