آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت

هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت
andamantra resort & villa phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت

چرا هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت Andamantra Resort & Villa Phuket Hotel ؟

هتل چهار ستاره هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت دارای گواهی SHA Plus+ است. هتل بر روی صخره در انتهای شمالی آرام ساحل پاتونگ واقع شده است، درست روبروی ساحل کالیم قرار دارد. می‌توانید از اقامتگاه‌های مناسب برای خانواده، وان آبگرم در فضای باز، یا ویلا با استخر بالای صخره با چشم‌انداز دریا لذت ببرید. فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت:

با مناظر اقیانوسی خیره کننده و فضای سبز سرسبز و همچنین ترکیبی از امکانات تفریحی و تجاری، استراحتگاه محیطی عالی برای جلسات و گروه‌های تشویقی تا 200 نفر به سبک تئاتر یا برای پذیرایی کوکتل فراهم می‌کند. اتاق مدیترانه به سه مکان کوچکتر تقسیم می شود. هر رویداد با تجهیزات کنفرانس و ارائه کاملاً سازگار پشتیبانی می‌شود. برای کسانی که مایل به ترتیب توابع خصوصی هستند، محوطه بیرونی به همراه چشم اندازی از دریای آندامان نیز در دسترس است.
اگر تعطیلات خود را با یک یادداشت کاری سپری می‌کنید، طیف وسیعی از دانشکده‌های جلسه از جمله خدمات اینترنت و ایمیل، ویدئو پروژکتور، صفحه نمایش، پروژکتور اسلاید، تخته سفید، و پروژکتور LCD نیز در دسترس هستند.
هتل مجموعه‌ای از سه استخر شنا را داراست. استخر Blue Horizons و استخر Tropics که دارای دو سطح مختلف است، هر دو استخر دارای منظره دریا هستند. شنا و استفاده از فعالیت‌های آبی به عهده خودتان است و کودکان باید همیشه تحت نظارت والدین باشند. باز: 7:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر
رستوران Blue Horizons در تمامی روز غذاسرو می‌کند، غذاهای بین‌المللی و آسیایی را از محیط کنار استخر، همراه با چشم‌انداز عالی اقیانوس می‌توانید میل کنید، در حالی که غذاهای کلاسیک اصیل تایلندی، غذاهای جنوبی منطقه‌ای و غذاهای دریایی تازه را در Seang Dara Thai Cuisine پیدا می‌کنید. شام‌های باربیو به طور منظم برگزار می‌شود و به تعطیلات فرد یک ویژگی آشپزی می‌بخشد و از این رو، رستوران طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را تدارک دیده است که طعم عمیق غذاهای تایلندی را کاملاً همراهی می‌کند.
مرکز تناسب اندام در سطح زیر رستوران Blue Horizons واقع شده است. امکاناتی از جمله سالن بدنسازی کاملاً مجهز در دسترس است. باز: 6:00 صبح تا 10:00 شب
باشگاه بچه‌ها برای پذیرایی از کودکان 4 تا 9 ساله طراحی شده است در حالی که E-zone به خوبی مجهز است تا کودکان بالای 10 سال را مشغول کند. ساعت کاری 6:00 صبح تا 10:00 شب
اسپا و ماساژرا در آبگرم Andamantra با درمان‌های نوازش کننده که هم آرامش‌بخش و هم برای شما مفید هستند را تجربه کنید. ساعات کاری: 10:00 الی 20:00

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت:

- لوکس: 69 اتاق لوکس موجود است. اتاق‌های لوکس تا 42 متر مربع فضای داخلی و خارجی ارائه می‌دهند و دارای بالکن مبله، حمام با وان و دوش مجزا و تخت کینگ یا تخت دو نفره می‌باشند. مناسب برای زوج‌ها و خانواده‌های کوچک، هر اتاق سوپریور می‌تواند حداکثر 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 1 کودک را در خود جای دهد.
- پریمیوم لوکس: 26 اتاق با چشم اندازی از باغ‌ها یا استخر موجود است. هر اتاق دارای طراحی مدرنی است که با رنگ‌های آرامش‌ بخش آبی و خاکستری با برجسته‌های چوب ساخته شده است، و انتخاب یک تخت کینگ، تخت دو نفره یا دو تخت دو نفره، خواب راحت را برای حداکثر ۳ بزرگسال یا ۲ بزرگسال و ۲ کودک فراهم می‌کند.
- ممتاز لوکس رو به اقیانوس: همه 47 اتاق پرمیوم لوکس رو به اقیانوس که برای تداعی آرامش منظره اقیانوس، و با فضایی سبک و مطبوع که با دکوراسیون مینیمالیستی تقویت شده است، گزینه‌ای از یک تخت کینگ یا تخت دو نفره را برای زوج‌ها و خانواده‌های حداکثر 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 1 کودک ارائه می‌دهند. 42 متر مربع فضای نشیمن دارای بالکن مبله، حمام بزرگ با وان و دوش جداگانه است.
- Grand Deluxe رو به اقیانوس: 85 اتاق رو به اقیانوس با طراحی مدرن ، با دکوراسیونی آبی و خاکستری، منظره اقیانوس از بالکن، و فضای نشیمن کل 42 متر مربع، برای استراحت عالی هستند.
- ماه عسل Grand Deluxe: 28 اتاق با 42 متر مربع بزرگ و با دکوراسیون مینیمالیستی با خطوط تمیز و چوبی طراحی شده است و برای زوج‌ها ایده‌آل است که از بالکن منظره اقیانوس دارند.
- خانواده لوکس ممتاز با تخت دو طبقه: 110 متر مربع فضای نشیمن دارای بالکن مبله، حمام بزرگ با وان و دوش جداگانه است. هر 4 لوکس پریمیوم فامیلی با تخت دو طبقه امکان پذیرایی از زوج‌ها و خانواده‌های حداکثر 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 2 کودک را ارائه می‌دهد.
- سوئیت خانوادگی 2 خوابه Grand Deluxe: سبک، جادار، با فضایی از آسایش مسکونی، سوئیت خانوادگی که اخیراً بازسازی شده است، می‌تواند به راحتی خانواده‌هایی حداکثر 4 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 3 کودک را در خود جای دهد. 84 متر مربع فضای نشیمن دارای بالکن مبله، حمام بزرگ با وان و دوش جداگانه است.
- ویلا 1 تخته استخر: ویلا با استخر 1 خوابه با دکوراسیون معاصر با ترکیبی از رنگ‌های گرم، دکور‌های چوبی و تاثیرات شرقی طراحی شده است و برای زوج ها و خانواده های کوچک مناسب است که می تواند حداکثر 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 2 کودک را در خود جای دهد. 180 متر مربع فضای نشیمن دارای بالکن مبله، حمام بزرگ با وان و دوش مجزا و منظره دریا با استخر اختصاصی است.
فاصله هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت تا:
- موزه معدن کاتو: 6 کیلومتر
- باغ گیاه شناسی پوکت: 9 کیلومتر
- پارک رودخانه سوان: 10 کیلومتر
- خانه چینپراچا: 10 کیلومتر
- موزه تایلند هوآ: 10 کیلومتر
- پارک اجتماعی ساحل کاتا: 10 کیلومتر
- بنای یادبود دو قهرمان: 11 کیلومتر
- برج ساعت: 11 کیلومتر
- اسکله چالونگ: 11 کیلومتر
- برج نمای خاوخاد: 13 کیلومتر
- موزه صدف دریایی پوکت: 15 کیلومتر
- آکواریوم پوکت: 17 کیلومتر
- ساحل کلیم: 200 متر
- ساحل پاتونگ: 400 متر
- ساحل ناکالای: 2.8 کیلومتر
- ساحل تری ترانگ: 3.4 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس پوکت: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 79 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل آندامانترا ریزورت اند ویلا پوکت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2