آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال کلیف بیچ تراس پاتایا

هتل رویال کلیف بیچ تراس پاتایا
royal cliff beach terrace Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل رویال کلیف بیچ تراس

چرا هتل رویال کلیف بیچ تراس Royal Cliff Beach Terrace Hotel ؟

هتل پنج ستاره رویال کلیف بیچ تراس از سری هتل‌های رویال کلیف بوده که در سال 2010 به طور کامل بازسازی شد و توانست به هتلی پنج ستاره تبدیل شود؛ هتل رویال کلیف بیچ تراس دارای انواع امکانات و خدمات تفریحی، ورزشی و رفاهی است تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان بسازد؛ از ویژگی‌های بسیار جذاب این هتل می‌توان به محیط نشیمن هتل با منظره بی‌نظیر غروب آفتاب به سمت دریا اشاره نمود.

امکانات هتل رویال کلیف بیچ تراس:

هتل با ارائه استخر روباز و بار کنار استخر برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها استراحتی دلپذیر را بعد از یک روز شلوغ برای شما فراهم می‌کند. از دیگر خدمات تفریحی و ورزشی هتل چهارستاره سیزن فایو می‌توان به مرکز تناسب اندام با دید استخر از دیوار شیشه‌ای سالن، تخت‌ها و صندلی‌های آفتاب در تراس آفتاب کنار استخر و همچنین خدمات ماساژ در اتاق‌های اسپا یا در کنار استخر و تخت‌های آن اشاره نمود.
با دسترسی و اتصال به اینترنت وای فای رایگان که در تمامی نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است، می‌توانید در طول سفر خود نیز آنلاین باشید و به تمامی شبکه‌ها دسترسی داشته باشید؛ پارکینگ رایگان نیز برای تمامی مهمانان وجود دارد و بدون نیاز به هماهنگی می‌توانند از آن استفاده نمایند پذیرش 24 ساعته و با صحبت به زبان‌های انگلیسی و ترکی آماده خدمت رسانی به مهمانان است؛ سرویس اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، خدماتی نظیر لباسشویی، اتوشویی و خشکشویی به صورت روزانه و با پرداخت هزینه انجام می‌گیرند. طبق قوانین هتل سیزن فایو ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
اگر تجاری سفر کرده‌اید هتل خدمات ویژه‌ای همچون صرافی برای تبادل ارز و دسترسی هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به پول رایج کشور، اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و آمفی‌تئاتر مجهز به سیستم ویدئو پروژکتور و عایق و همچنین میزکار و مرکز تجارت را مخصوص شما عزیزان تدارک دیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رویال کلیف بیچ تراس:

- اتاق ماه عسل لوکس: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت خانوادگی (2 اتاق خواب): اتاق خواب1: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ / اتاق خواب2: 2 تخت یک نفره

هتل رویال کلیف بیچ تراس دارای 88 اتاق در دو نوع است؛ تمامی اتاق‌ها با دید دریا یا شهر و طراحی به روز و مدرن و همچنین داشتن امکاناتی همچون بالکن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای به همراه کتری برقی، مینی بار، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

فاصله هتل رویال کلیف بیچ تراس تا:

- پارک چالوم: 1.1 کیلومتر

- برج پارک پاتایا: 1.9 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 4.8 کیلومتر

- مینی سیام: 6 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 6 کیلومتر

- حوضچه قایق R/C پاتایا: 7 کیلومتر

- اسکله بان: 8 کیلومتر

- رستوران گالری آسمان: 200 متر

- پارک موضوعی سه پادشاهی: 13 کیلومتر

- باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ: 19 کیلومتر

- ساحل دنج: 200 متر

- ساحل بهشت: 850 متر

- ساحل پراتومناک: 1.5 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 1.7 کیلومتر

- ساحل دونگتان: 1.9 کیلومتر

- قطار پاتایا جنوبی: 4.7 کیلومتر

- ترمینال اتوبوس پاتایا: 6 کیلومتر

- ایستگاه قطار پاتایا: 6 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی پاتایا: 31 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 86 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال کلیف بیچ تراس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2