آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فور سیزن پلاس پاتایا

هتل فور سیزن پلاس پاتایا
four seasons place Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل فور سیزن پلاس

چرا هتل فور سیزن پلاس Four Seasons Place Hotel ؟

هتل فور سیزن پلیس بوتیک با مفهوم چهار فصل طراحی شده است. بهار، تابستان، پاییز و زمستان. چهار مجسمه مرمر سفید در اندازه واقعی زنان که فصل‌ها را نشان می‌دهند به ‌طور برجسته در محوطه استخر نصب شده‌اند که سنت مجلل رنسانس را به تصویر می‌کشد. مجموعه تمام چهار فصل چهار فصل دارای تم منحصر به فرد و پیچیده طراحی بیرونی و داخلی است که منعکس کننده رنسانس است. هتل فور سیزن پلیس بوتیک راحتی بی نظیر و خدمات شخصی را در کنار لبخند تایلندی معروف دنیا به شما ارائه می‌دهد.
 Four Seasons در یک منطقه مسکونی آرام واقع شده است و تنها 5 دقیقه پیاده تا فروشگاه‌ها، سرگرمی‌ها و گزینه‌های غذاخوری در مرکز پاتایا فاصله دارد. خدمات حمل و نقل رایگان یک طرفه توک توک برای پاتایا و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه در دسترس است.

امکانات هتل فور سیزن پلاس:

از مزایای اقامت در هتل، دسترسی به استخر با بار استخر و فضای استراحت باز به طور رایگان است؛ Four Seasons Place با آبگرم دارای برنامه‌های ماساژ سنتی تایلندی، رایحه درمانی و اسپا است و تجربه‌ای دلپذیر را ارائه می‌دهند. در کنار استخر هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند. این هتل دارای 2 رستوران است؛ کافه و بار Season غذاهای اروپایی و تایلندی را که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شوند سرو می‌کند. قهوه‌ها و شیرینی‌های لذیذ را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. هارلم بار مکانی مناسب برای دوستداران کوکتلو انواع نوشیدنی است.
پذیرش 24 ساعته با صحبت به زبان‌های انلگیسی و ترکی فعالیت می‌‌کند. خدماتی نظیر تبدیل ارز و دسترسی سریع و آسان به پول رایج کشور، اتوشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی و ... نیز ارائه می‌شوند. امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اعلام حریق و سیستم هشدار، کپسول آتش نشانی، امکانات حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... را در لابی هتل می‌بینید که بعضی از آنها با هزینه جداگانه قابل استفاده هستند. اینترنت وای فای در لابی و تمامی نقاط عمومی و اتاق‌های هتل رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فور سیزن پلاس:

- سوئیت‌های جونیور با طراحی منحصر به فرد: این سوئیت منحصر به فرد 60 متر مربعی این فرصت را به مهمانان می‌دهد تا از محیطی آرام لذت ببرند. سوئیت به یک اتاق نشیمن بزرگ، اتاق خواب با یک تخت کینگ، آشپزخانه و بالکن خصوصی جدا شده مجهز است.

- سوئیت‌های یک خوابه: سوئیت یک خوابه با 82 متر مربع با ظرافت و راحتی، چشم انداز شهر را ارائه می‌دهد. این سوئیت‌ها با یک اتاق خواب بزرگ دارای یک تخت دو نفره و تلویزیون، یک اتاق نشیمن بزرگ و یک آشپزخانه کاملاً مجهز، جذابیت خاص خود را دارند.

- سوئیت‌های فور سیزن الگانت: سوئیت زیبای Four Seasons به گونه‌ای قرار گرفته است که منظره‌ای باشکوه از استخر را به مهمانان ارائه دهد. سوئیت شامل یک اتاق خواب با تخت کینگ سفارشی، حمام بزرگ، اتاق نشیمن بزرگ با فضای ناهار خوری و توالت مجزا برای مهمانان است. این سوئیت 91 متر مربع مساحت دارد.

- سوئیت‌های خانوادگی 2 خوابه:  سوئیت خانوادگی (82 متر مربع) دارای یک تخت دو نفره در اتاق خواب اصلی و دو تخت یک نفره در اتاق خواب کوچک است.

- سوئیت های دو خوابه:  سوئیت دو خوابه شامل یک اتاق خواب مستر با تخت کینگ لوکس، بالکن بزرگ رو به شهر پاتایا، اتاق خواب دوم برای خانواده یا دوستان، دو حمام، اتاق نشیمن و آشپزخانه کوچک است. این سوئیت 104 متر مربعی فضای کافی و حریم خصوصی را برای همه فراهم می‌کند.

- گراند سوئیت:  بزرگترین سوئیت هتل با 142 متر مربع مساحت، بدون شک همه مهمانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سوئیت لوکس و خالص با چیدمان سخاوتمندانه شامل یک اتاق خواب اصلی با تخت کینگ سایز و یک اتاق خواب دوم، دو حمام کامل، اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه کوچک است. سوئیت Grande برای زندگی، استراحت و سرگرمی عالی است.

فاصله هتل فور سیزن پلاس تا:

- پارک چالوم: 2 کیلومتر

- برج پارک پاتایا: 3.1 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 3.4 کیلومتر

- مینی سیام: 4.1 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 4.2 کیلومتر

- حوضچه قایق R/C پاتایا: 5 کیلومتر

- پارک موضوعی سه پادشاهی: 10 کیلومتر

- اسکله بان: 10 کیلومتر

- باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ:  18 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 900 متر

- ساحل ناکلوا: 2.8 کیلومتر

- ساحل دنج: 2.8 کیلومتر

- ساحل بهشت: 3.2 کیلومتر

- ساحل پراتومناک: 3.4 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی پاتایا: 30 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 86 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فور سیزن پلاس ‌
فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2