آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سان اکسکلوسیو پاتایا

هتل سان اکسکلوسیو پاتایا
the sun xclusive Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سان اکسکلوسیو

چرا هتل سان اکسکلوسیو The Sun Xclusive Hotel ؟

Sun Xclusive، هتلی با طراحی مدرن در گوشه ای بین جاده دوم پاتایا و جاده تاپ پرایا در جنوب پاتایا واقع شده است. با موقعیت عالی خود، برای مهمانان بسیار راحت است که به هر نقطه در پاتایا جنوبی به خصوص واکینگ استریت که در چند قدمی هتل قرار دارد، بروند. این ملک 10 دقیقه پیاده تا خیابان واکینگ پاتایا و از فرودگاه سووارنابومی 2 ساعت با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل سان اکسکلوسیو:

از مزایای اقامت در این هتل، دسترسی به استخر روی پشت بام با بار استخر و فضای استراحت باز و استخر کودک به طور رایگان قابل استفاده است؛ از فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل می‌توان به موسیقی و نمایش زنده، استندآپ کمدی، تفریحات عصرانه، ورزش اسکواش، دوچرخه سواری و اجاره دوچرخه، دارت  و تنیس روی میز اشاره نمود.در فضای باز هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می‌کند؛ ساعت کار رستوران از 7.30 الی 24 بوده و در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با منوی بوفه و آلاکارته آماده خدمت رسانی است.
پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌‌کند. برای دریافت خدماتی نظیر تبدیل ارز و دسترسی سریع و آسان به پول رایج کشور، اتوشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی و ... نیازمند مراجعه به پذیرش هستند. امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اعلام حریق و سیستم هشدار، کپسول آتش نشانی، امکانات حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... را در لابی هتل می‌بینید که بعضی از آنها با هزینه جداگانه قابل استفاده هستند. امکانات و خدمات شامل پارکینگ برای تمامی مهمانان بدون نیاز به رزرو قبلی و همچنین اینترنت وای فای در لابی و تمامی نقاط عمومی و اتاق‌های هتل به صورت رایگان در دسترس است؛ در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از اینترنت پرسرعت و کابلی هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سان اکسکلوسیو:

- اتاق سوپریور : 26 متر مربع / 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره / ظرفیت 2 نفر

- اتاق دلوکس: 28 متر مربع / 1 تخت دونفره یا در صورت امکان 2 تخت یک نفره / ظرفیت 2 نفر

- اتاق اجرایی: 35 متر مربع / 1 تخت دونفره (غیرقابل تبدیل به تخت‌های یک نفره)

- اتاق اجرایی پلاس: شامل دو اتاق که از طریق یک درب به یکدیگر راه دارند و متصل هستند / اتاق1 دارای بالن با مساحت 26 متر مربع و اتاق 2 با 35 متر مربع بدون تراس است / 1 تخت دونفره و 2 تخت یک نفره

همه اتاق‌ها دارای بالکن و مجهز به کارت کلید الکترونیکی، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای به همراه کتری برقی هستند. مینی بار، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی نیز قرار داده شده است.

فاصله هتل سان اکسکلوسیو تا:

- پارک چالوم: 750 متر

- برج پارک پاتایا: 2 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 3.9 کیلومتر

- مینی سیام: 5 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 5 کیلومتر

- حوضچه قایق R/C پاتایا: 6 کیلومتر

- اسکله بان: 9 کیلومتر

- پارک موضوعی سه پادشاهی: 12 کیلومتر

- باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ: 19 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 750 متر

- ساحل دنج: 1.4 کیلومتر

- ساحل بهشت: 1.8 کیلومتر

- ساحل پراتومناک: 2.1 کیلومتر

- ساحل دونگتان: 2.2 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی پاتایا: 30 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 86 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سان اکسکلوسیو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2