آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سان شاین هیپ پاتایا

هتل سان شاین هیپ پاتایا
sunshine hip Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سان شاین هیپ

چرا هتل سان شاین هیپ Sunshine Hip Hotel ؟ 

Sunshine Hip در قلب پاتایا بین جاده ساحلی و جاده دوم در نزدیکی مراکز خرید، سرگرمی و غذاخوری قرار دارد. این هتل به سبک صنعتی جسورانه و بازیگوش، حاصل همکاری هنرمندان خیابانی، گرافیست‌ها و طراحان داخلی است که فضای زندگی عجیب و غریب اما دوستانه خیابانی شهر پاتایا را گرد هم می‌آورد و در عین حال آسایش و نیازهای میهمانان را در طول اقامت در این شهر تفریحی پر جنب و جوش شگفت انگیز در نظر می‌گیرد. 

امکانات هتل سان شاین هیپ:

یکی از مزایای اقامت در این هتل، دسترسی به ساحل اختصاصی است. هتل دارای 4 استخر بزرگ است. این استخرها شامل استخر بزرگسالان و استخر کودک هستند که به طور رایگان قابل استفاده هستند؛ از فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل می‌توان به ایروبیک، موسیقی و نمایش زنده، استندآپ کمدی، تفریحات عصرانه، ورزش اسکواش، دوچرخه سواری و اجاره دوچرخه، دارت  و تنیس روی میز اشاره نمود. در مجموع 5 رستوران و 4 بار مجل وجود دارد.در فضای باز هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند.
پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌‌کند. برای دریافت خدماتی نظیر تبدیل ارز و دسترسی سریع و آسان به پول رایج کشور، اتوشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی و ... نیازمند مراجعه به پذیرش هستند. امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اعلام حریق و سیستم هشدار، کپسول آتش نشانی، امکانات حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... را در لابی هتل می‌بینید که بعضی از آنها با هزینه جداگانه قابل استفاده هستند. پارکینگ رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است و بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانند از آن استفاده کنند. اینترنت در لابی و تمامی نقاط عمومی و اتاق‌های هتل به صورت رایگان و وای فای در دسترس است؛ در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از اینترنت پرسرعت و کابلی هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سان شاین هیپ:

در تمام اتاق‌ها مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است.

- اتاق استاندارد: 22 متر مربع / حداکثر ظرفیت 2 نفر / 2 تخت 1 نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق دلوکس: 23 متر مربع / ظرفیت 2 نفر و امکان تخت اضافه / 2 تخت 1 نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق پریمیوم: 27 متر مربع / ظرفیت 2 نفر / 1 تخت دونفره

فاصله هتل سان شاین هیپ تا:

- مینی سیام: 2.3 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 2.3 کیلومتر

- پارک لان فو: 3.5 کیلومتر

- دیدگاه پاتایا: 3.6 کیلومتر

- پارک چالوم: 4.1 کیلومتر

- برج پارک پاتایا: 5 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 6 کیلومتر

- پارک موضوعیسه پادشاهی: 11 کیلومتر

- اسکله بان: 11 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 350 متر

- ساحل ناکلوا: 600 متر

- ساحل وونگ آمات: 1.2 کیلومتر

- ساحل وونگ پراچان: 2.9 کیلومتر

- ساحل دنج: 4.2 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی پاتایا: 32 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 83 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سان شاین هیپ ‌
فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2