آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سانشاین اند رزیدنسز پاتایا

هتل سانشاین اند رزیدنسز پاتایا
sunshine & residences Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سانشاین اند رزیدنسز

چرا هتل سانشاین اند رزیدنسز Sunshine Hotel & Residences ؟

هتل سانشاین اند رزیدنسز به علی موقعیت مکانی مناسب و خدمات به روز در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ شما با یک پیاده روی کوتاه مستقیماً به ساحل مرکزی پاتایا می‌رسید. تمامی جاذبه‌های گردشگری اصلی، ساحل اصلی پاتایا، مکان‌های تفریحی و مراکز خرید تنها در چند قدمی هتل قرار دارند.

امکانات هتل سانشاین اند رزیدنسز:

امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز بر روی پشت بام به همراه صندلی و چتر‌های آفتاب و در تراس‌افتابگیر و یک استخر روباز دیگر در وسط هتل و همچنین مرکز تناسب اندام مجهز است. استفاده از استخر‌ها و مرکز تناسب اندام برای تمامی مهمانان رایگان بووده و دیگر نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ندارند. ساعت کار استخر‌ها از 10 الی 19 بوده و به علت روباز بودن به صورت فصلی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید در رستوران هتل از منوی بوفه و آلاکارته ؛ذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در کنار استخر اتاق یا محیط رستوران میل کنید؛ همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه طیف کسترده‌ای از شیرینی‌ها و کیکی‌ها در بار اصلی هتل در دسترس بوده و در صورت علاقه می‌توانید با تماس از طریق تلفن‌های اتاق نوشیدنی خود را درب اتاق تحویل بگیرید. اگر علاقه به امتحان میگو و انواع غذا‌های بین‌المللی و محلی را در بیرون از هتل دارید حتما رستوران بوفه باربیکیو نینجا، یا رستوران و بار Mantra امتحان کنید.
پذیرش 24 ساعته با صحبت به زبان‌های انگلیسی و ترکی خدمات ارائه می‌دهد. پارکینگ رایگان در دسترس است و تمامی مهمانان می‌توانند بدون رزرو قبلی از آن استفاده کنند؛ اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها موجود است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سانشاین اند رزیدنسز:

برای مهمانان در هر اتاق تلفن مستقیم به بخش پذیرش و آزاد برای تماس به بیرون هتل  قرار داده شده است و اگر قصد سفارش دارید می‌توانید به راحتی و با یک تماس آن را درب اتاق تحویل بگیرید. در تمام اتاق‌ها مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است.

- اتاق استاندارد دو نفره: 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور دابل یا دو نفره: 2 تخت یک نفره یا در صورت وجود 1 تخت دونفره
- اتاق دولوکس دو نفره با نمای استخر: ظرفیت 2 نفر( 1 تخت  دونفره)
- اتاق با دید دریا: 1 تخت دونفره
فاصله هتل سانشاین اند رزیدنسز تا:

- هنر در پاتایا بهشت: 1.5 کیلومتر

- دیدگاه پاتایا: 2.5 کیلومتر

- پارک چالوم: 2.8 کیلومتر

- مینی سیام: 3.3 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 3.3 کیلومتر

- برج پارک پاتایا: 4 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 4.5 کیلومتر

- پارک لان فو: 4.8 کیلومتر

- پارک موضوعی سه پادشاهی: 11 کیلومتر

- اسکله بان: 11 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 250 متر

- ساحل ناکلوا: 1.6 کیلومتر

- ساحل وونگ آمات: 2.4 کیلومتر

- ساحل دنج: 3.2 کیلومتر

- ساحل بهشت: 3.7 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی پاتایا: 31 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 85 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سانشاین اند رزیدنسز ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2