آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رنسانس پاتایا

هتل رنسانس پاتایا
renaissance pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل رنسانس پاتایا

چرا هتل رنسانس پاتایا Renaissance Pattaya Hotel

با اقامت در هتل رنسانس پاتایا (Renaissance Pattaya Resort & Spa) می‌توانید خدماتی پنج ستاره و شکوه و جلالی منحصربه‌فرد را در یک هتل ساحلی تازه‌ساز با ارائه امکاناتی در در سطح بالا تجربه کنید. هتل رنسانس پاتایا هتلی پنج ستاره و زیبا در منطقه ساحلی پاتایا قرار دارد و دارای یک ساحل خصوصی بزرگ برای میهمانان خود می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل رنسانس پاتایا  Renaissance Pattaya Hotel 

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارکنان هتل مسلط به زبان های چینی، تایلندی، پرتغالی، هندی، فرانسوی، عربی و انگلیسی سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری کودکان ، منوی غذای مخصوص کودکان و سالن بازی در هتل فراهم شده است.
4 رستوران به علاوه یک کافی‌شاپ لوکس و با کیفیت در این هتل فعالیت می‌کنند. در رستوران کیچن 609 "Kitchen"  انواع غذاهای بین‌المللی و پبل بار اند گریل "Pebbles Bar & Grill" نوشیدنی‌های لذیذ با ناهار و شام سرو می‌کنند. از کافه آربار "R Bar"نز می‌توانید برای جم‌های دوستانه و ملاقات‌ها استفاده کنید. همچنین در کنار استخر و زیر آفتاب از نوشیدنی‌های مورد علاقه ی خود لذت ببرید.
هتل دارای امکانات برگزاری نشست و مهمانی می‌باشد و دارای 6 سالن کنفرانس بزرگ برای برگزاری جلسات می‌باشد سالن‌هایی که می‌‌توانند تا 600 مهمان را در خود جای دهند. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد و همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است. لازم بذکر است سیگار کشیدن در این هتل پنج ستاره پاتایا ممنوع است.
این هتل زیبا دارای دو استخر شنای روباز که چهار فصل فعالیت می‌کند به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز تحت نظر مربی شخصی ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد.

اتاق‌ها و امکانات هتل Renaissance Pattaya Hotel 

این هتل دارای 257 اتاق می باشد؛ که هر کدام که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا دریا می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است. 

 انواع اتاق‌ها: 

اتاق دولوکس1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
بالکن لوکس1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق لوکس با بالکن با دید دریا1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق دسترسی به استخر لوکس1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت خانوادگی اتاق خواب:: 1 تخت دونفره
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت خانوادگی با دسترسی به استخر اتاق خواب:: 1 تخت دونفره
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو سوئیت یک خوابه با دید دریا
اتاق خواب:: 1 تخت دونفره
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
ویلا استخر1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

دریاچه جدید Baan Dusit پاتایا2.5 کیلومتر
باغ میوه پاتایا4.3 کیلومتر
باغ گیاه شناسی گرمسیری Nong Nooch4.9 کیلومتر
پارک اجتماعی بنگ سرای5 کیلومتر
پارک عمومی نیروی دریایی سلطنتی تایلند7 کیلومتر
RTN HADR EX Sector D8 کیلومتر
پروژه کاشت جنگل Siri Charoenwat توسط سلطنتی آغاز شد8 کیلومتر
مسیر R/C پاتایا9 کیلومتر
نوار استادیوم ملی9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رنسانس پاتایا ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون منوی سرویس خواب سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2