آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دوسیت تانی پاتایا

هتل دوسیت تانی پاتایا
dusit thani pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل دوسیت تانی پاتایا

چرا هتل دوسیت تانی پاتایا Dusit Thani Pattaya 

اگر می‌خواهید در کنار ساحلی آرام اقامت داشته باشید این هتل پنج ستاره می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل باشکوه و بسیار مجلل در امتداد ساحلی اختصاصی و در انتهای منطقه شمالی خلیج پاتایا واقع شده است و با حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی آرام به مرکز این منطقه‌ی استراحتگاهی می‌رسید که بسیاری از فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، بارها، رستوران‌ها و تفریحات شبانه را در این منطقه خواهید یافت.

خدمات و امکانات هتل دوسیت تانی پاتایا Dusit Thani Pattaya 

پذیرش هتل دوسیت تانی پاتایا به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری کودکان در هتل فراهم شده است.
این هتل زیبا دارای دو استخر شنای روباز که چهار فصل فعالیت می‌کند به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید. از فروشگاه هتل سوغاتی‌های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنید و میهمانان علاقه‌مند به ورزش می‌‌توانند از امکانات تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، اسکواش و ایروبیک استفاده کنند یا سری به سالن بدن‌سازی هتل بزنند. در ساحل هم افراد محلی امکان تجربه‌ی انواع ورزش‌های آبی، از جمله اسکی روی آب، قایق‌سواری، قایق‌ موتوری و جت اسکی را با دریافت هزینه‌ برای میهمانان این هتل فراهم می‌کنند.
هتل دوسیت تانی پاتایا دارای ۳ رستوران اصلی است که انواع خوراکهای آسیایی و اروپایی را سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای محلی تایلندی و بین المللی را در رستوران "Cascade" «کاسکاده» امتحان کنند. رستوران ایتالیایی "Bay" نیز انواع غذاهای ایتالیایی را با منظره ای رو به خلیج پاتایا ارائه می‌دهد. رستوران پیک " The Peak" انواع غذاهای چینی ارائه می‌دهد.  دوسیت گورمت "Dusit  Gourmet"  این کافه در کنار لابی هتل قرار گرفته و دسرها و شیرینی‌های خوشمزه ای را به همراه چای یا قهوه برای مهمانان سرو می‌کند.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. هتل دارای امکانات برگزاری نشست و مهمانی می‌باشد و دارای سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات می‌باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد و همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است.

اتاق‌ها و امکانات هتل دوسیت تانی پاتایا Dusit Thani Pattaya 

این هتل دارای 457 اتاق می‌باشد. که هر کدام که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر و دریا می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها:

دوقلو ممتاز با منظره دریا2 تخت یک نفره
اتاق کلاب پادشاه1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق بزرگ کلاب پادشاه1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
دوقلو باغ پریمیوم2 تخت یک نفره
سوئیت یک خوابه کینگ1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
پادشاه باغ ممتاز1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
پادشاه ممتاز با منظره دریا1 تخت دونفره
سوئیت دوقلو یک خوابه2 تخت یک نفره
اتاق کلاب دوقلو2 تخت یک نفره
کلوب گرند اتاق ملکه2 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس کینگ1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دولوکس توئین2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

هنر در پاتایا بهشت600 متر
موزه هنر بطری2.5 کیلومتر
مینی سیام2.5 کیلومتر
پارک لان فو3.5 کیلومتر
دیدگاه پاتایا3.7 کیلومتر
پارک چالوم4.2 کیلومتر
برج پارک پاتایا5 کیلومتر
دنیای زیر آب پاتایا6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

 
امکانات و خدمات هتل دوسیت تانی پاتایا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا
ساحل اختصاصی بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2