آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پولمن جی پاتایا

هتل پولمن جی پاتایا
pullman pattaya g Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل پولمن جی

چرا هتل پولمن جی پاتایا Pullman Pattaya Hotel G

هتل پولمن جی پاتایا (Pullman Pattaya Hotel G) یک هتل پنج ستاره در پاتایا در کشور تایلند است هتل پنج ستاره پولمن جی پاتایا با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور پاتایا در شمال پاتایا در امتداد ساحل وونگ آمارت واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل پولمن جی پاتایا Pullman Pattaya Hotel G

هر روزه در این هتل باشکوه بوفه صبحانه رایگان در خدمت مهمانان اقامتی هتل قرار می‌گیرد. رستوران باشگاه ساحلی با غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی ها در کل روز اوقات خوب و دلچسبی را برای شما رقم می‌زند. هتل پولمن جی پاتایا انواع غذاها و نوشیدنی های بین‌المللی را ارائه می‌نماید. همچنین در تمام طول روز شما می‌توانید از بار داخل استخر، بار ساحلی، منطقه مخصوص غروب آفتاب و بار شبانه استفاده کنید.
هتل پنج ستاره پولمن پاتایا Pullman G Pattaya با قابلیت پذیرایی از ۶۰۰ نفر در سالن کنفرانس و سالن مهمانی می‌تواند مراسم‌ها و جلسات شما را هر چه با شکوه تر برگزار کند.
این هتل لوکس و بسیار بزرگ دارای ساحل اختصاصی به همراه تخت های مخصوص برای حمام آفتاب و چتر های مخصوص آفتاب گیر و سرو انواع نوشیدنی‌‌های مخصوص و خنک و الکل دار و غیر الکلی با نمایی به سمت ساحل و دریا می‌باشد.
از جمله خدمات دیگر هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، مرکز خرید و همچنین تجهیزات راحتی برای افراد کم توان و ناتوان اشاره کرد. نگران امنیت وسیله‌های گرانبهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی در نظر گرفته شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید. 
این هتل زیبا دارای دو استخر شنای زیبا به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. در سالن اسپای هتل پولمن جی پاتایا اتاق‌های ماساژ و درمانی دارد و خدماتی مانند ماساژ،لایه برداری پوست ودرمان‌های صورت را ارائه می‌دهد. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پولمن جی پاتایا Pullman Pattaya Hotel G

هتل Pullman Pattaya G دارای 353 اتاق می‌باشد، که هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها:

سوئیت دو خوابه با بالکن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
ااتاق دولوکس کینگ 1 تخت دونفره
اتاق Executive King با دسترسی به سالن و منظره دریا 1 تخت دونفره
اتاق پادشاه Lanai با بالکن 1 تخت دونفره
اتاق پادشاه Lanai با دسترسی به استخر 1 تخت دونفره
سوئیت خانوادگی با بالکن 1 تخت دونفره و 1 تخت دو طبقه
اتاق دو نفره دولوکس2 تخت یک نفره
اتاق دوقلو Executive با دسترسی به سالن و منظره دریا 2 تخت یک نفره
اتاق دوقلو Lanai با بالکن

فاصله هتل تا:

موزه هنر بطری 2.4 کیلومتر

پارک لان فو 2.5 کیلومتر

مینی سیام 2.5 کیلومتر
دیدگاه پاتایا 5 کیلومتر
پارک چالوم 6 کیلومتر
پارک سنگی میلیون ساله 6 کیلومتر
برج پارک پاتایا 7 کیلومتر
رستوران تا خانه شیشه ای نقره ای200 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پولمن جی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت روزنامه اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2