آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ای وان پاتایا

هتل ای وان پاتایا
a-one pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل ای وان پاتایا

چرا هتل ای وان پاتایا A-One Pattaya Hotel

هتل A-One Pattaya هتلی چهار ستاره در نزدیکی ساحل پاتایا واقع شده است که ورزش‌های آبی مختلف را به همراه بسیاری از گزینه های خرید، غذاخوری و سرگرمی‌هایز شبانه  ارائه می‌دهد. این هتل تا ساحل 2 دقیقه فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل ای وان پاتایا A-One Pattaya Hotel

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به کافه و رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و محلی مراجعه کنند.
برای شنا به استخر روباز زیبای هتل می‌توانید بروید و خوش بگذرانید. این استخر دارای کافه هایی در نزدیکی خود می‌باشد که میهمانان در زمانی که به شنا می‌پردازند می‌توانند نوشیدنی های خنک سفارش داده و لذت ببرند و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز در هتل برای شما تعبیه شده است. علاوه بر بدنساز  می‌توانید از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.
نگران امنیت وسیله های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید در این هتل زمین بازی مخصوص کودکان نیز فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل ای وان پاتایا A-One Pattaya Hotel

این هتل  دارای 52 اتاق با چشم انداز خیره کننده دریا می‌باشد.که هرکدام از اتاق‌ها با وسایل چوبی و آثار هنری دکور شده اند و برخی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی می‌باشند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ،تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتق‌ها تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها:

ساحل لوکس دو یا دو نفره با منظره دریا
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
سوئیت با دید اقیانوس
1 تخت دونفره
سوئیت با دید استخر
1 تخت دونفره
اتاق دو نفره دولوکس
2 تخت یک نفره
اتاق دو نفره دولوکس
1 تخت دونفره
اتاق دولوکس با منظره دریا1 تخت دونفره
اتاق دوقلو دولوکس با منظره دریا2 تخت یک نفره

فاصله هتل هتل ای وان پاتایا A-One Pattaya Hotel تا:

پارک لان فو3.8 کیلومتر
برج پارک پاتایا5 کیلومتر
دنیای زیر آب پاتایا6 کیلومتر
هنر در پاتایا بهشت 550 متر
مینی سیام 2.6 کیلومتر
موزه هنر بطری 2.6 کیلومتر
دیدگاه پاتایا3.3  کیلومتر
جاذبه های برتر اسکله نا بان11 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ای وان پاتایا ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس روزنامه خدمات معلولین دستگاه واکس کفش خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2