آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوا سوئیتس پاتایا

هتل نوا سوئیتس پاتایا
nova suites pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل نوا سوئیتس پاتایا

چرا هتل نوا سوئیتس پاتایا Nova Suites Pattaya Hotel:

یکی از هتل‌های میان رده و محبوب چهار ستاره در شهر پاتایا هتل Amari Nova Suites Pattaya می باشد، این هتل بدلیل  نزدیکی به ساحل شهر پاتایا مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته است. فاصله این هتل با فرودگاه شهر با استفاده از تاکسی در حدود 45 دقیقه است.

امکانات و خدمات هتل نوا سوئیتس پاتایا Nova Suites Pattaya Hotel:

هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند. همه پرسنل هتل به زبان‌های تایلندی، انگلیسی مسلط می‌باشند و این خود یک مزیت برای هتل می‌باشد.
یک مرکز بدنسازی مجهز در طبقه هشتم قرار گرفته که این باشگاه پنجره‌هایی از کف تا سقف و منظره‌هایی عالی از بیرون دارد که علاقه مندان به ورزش می‌توانند در آن تمرینات ورزشی خود را انجام دهند.
همچنین هتل از مینی صیام ۲.۵ کیلومتر و از فرودگاه سوارنابهومی ۱.۵ ساعت با ماشین فاصله دارد. سرویس شاتل رایگان به ساحل پاتایا و مراکز خرید پاتایا مهیا است. محل نگهداری چمدان‌ها، صندوق امانات، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است.
برای آن‌هایی که دوست ندارند در سفرشان آشپزی کنند، رستوران هتل اولین گزینه‌شان خواهد بود.در رستوران Bed Pattaya  غذاهای مدیترانه ای و تایلندی سرو می‌شوند و انواع اسنک و نوشیدنی در کافه 5 Ice ارائه می‌شود. هتل، با داشتن 5- Supper Club؛ رستوران خانوادگی آرام؛ به جایگاهی تبدیل شده است که میتوان در آن، آرامش و غذاخوردن شیک و مبتکرانه را تجربه نمود.

اتاق‌ها و امکانات هتل نوا سوئیتس پاتایا Nova Suites Pattaya Hotel:

تعداد اتاق‌های هتل Amari Nova Suites Pattaya به 105 می‌رسد، هر که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند

انواع اتاق‌ها:

سوئیت یک خوابه1 تخت دونفره بزرگ
استودیو 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت دو خوابه اتاق خواب 1::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت خانوادگی دو خوابه 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت یک خوابه لوکس با آشپزخانه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

کلاب القصر500 متر
بیمارستان بین المللی پاتایا550 متر
کافه هارد راک600 متر
بندر پاتایا1 کیلومتر
تیفانی شو1.1 کیلومتر
خیابان واکینگ پاتایا2.2 کیلومتر
اسکله نابان11 کیلومتر
فرودگاه بین المللی سووانابومی85 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2