آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د بای ویو پاتایا

هتل د بای ویو پاتایا
the bay view Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل د بای ویو پاتایا

چرا هتل د بای ویو پاتایا The Bay View Hotel

هتل چهارستاره د بای ویو پاتایا The Bayview  یک هتل چهار ستاره در شهر زیبا و توریستی پاتایا که در خلیج پاتایا واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی به مراکز تفریحی، گردشگری را برای مهمانان بسیار آسان کرده است و با کمی پیاده روی می‌توانید از سواحل زیبا و مناظر گرمسیری و مکان‌های تفریحی به یاد ماندنی دیدن کنید و لذت ببرید.

خدمات و امکانات هتل د بای ویو پاتایا  The Bay View Hotel

خدمات رسانی به صورت 24 ساعته با کادر مجرب و کاردان می‌باشد و پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، اندونزیایی، مالایی، تایلندی و چینی صحبت می‌کنند و احتمالا زبان انگلیسی در این میان، برایتان کاربرد داشته باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  Suvarnabhumi  1.5 ساعت رانندگی می‌باشد. که با ترانسفر فرودگاهی امکان پذیر می‌باشد.
مسافران تور ترکیبی تایلند پاتایا می‌توانند از ورزش های آبی همچون غواصی و جت اسکی در ساحل لذت ببرند. همچنین می‌توانند در کلاس‌های آشپزی تایلندی و کلاس‌های حکاکی میوه در هتل شرکت نمایند.
هتل د بای ویو یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از شهر می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر و محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید درکنار لذت بردن از استخر از کافی شاپ کنار آن نیز بهره ببرید. علاوه بر استخر در Bayview Hotel Pattaya می‌توانید از زمین تنیس نیز بهره مند شده و لذت ببرید.
هتل د بای ویو پاتایا The Bay View Hotel مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ می‌باشد که جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود به همراه تجهیزات کاری مانند خدمات فکس وفتوکپی می‌باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، کلوب بازی و شهربازی سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان فراهم شده است.
رستوران هتل د بای ویو به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی است و غذاهای بین المللی در وعده های ناهار و شام سرو می‌کند و صبحانه نیز به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل د بای ویو پاتایا  The Bay View Hotel

این هتل چهار ستاره دارای 250 اتاق‌ و سوئیت با فضای شیک داخلی می‌باشد. که از طراحی‌های دل انگیز با دکوراسیونی مدرن و مبلمانی چوبی تیره می‌باشد و هر کدام از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق دولوکس دو یا دو نفره با منظره اقیانوس2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای باغ2 تخت یک نفره
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای شهر2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای استخر2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق لوکس با نمای استخر و شام جشن سال نو 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق لوکس با نمای شهر و شام جشن سال نو2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق لوکس با منظره اقیانوس و شام جشن سال نو2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت تم با شام جشن سال نو1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت لوکس1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق لوکس با نمای باغ و شام جشن سال نو2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

فاصله تا موزه پاتایا: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه پاتایا: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ: ۲۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا   بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل د بای ویو پاتایا ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا
سالن بازی کودکان بیلیارد گلف چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2