آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آمبر پاتایا

هتل آمبر پاتایا
amber pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل آمبر پاتایا

چرا هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya

هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya یک هتل چهارستاره در شهر پاتایا می‌باشد که یکی از ویژگی های آن نزدیک بودن به ساحل پاتایا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya

پذیرش هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید.
رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد و هروز صبح صبحانه à la carte در رستوران هتل در دسترس است؛ همچنین نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های متنوع در بار هتل نیز ارائه می‌شود. این هتل چهار ستاره دارای یک استخر شنای زیبا به همراه تراس مخصوص آفتاب است که می‌توانید از آفتاب گرفتن در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. برای علاقه مندان به ورزش نیز باشگاه تناسب اندام مجهز در هتل تعبیه شده است و می‌توانید در آن تمرینات ورزشی روزانه خود را انجام دهید.
نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در 45 کیلومتری هتل آمبر پاتایا قرار دارد و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را برای رفاه مهمانان ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، به همراه باشگاه، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya  

این هتل دارای 222 اتاق می‌باشد. اتاق‌های مبله هتل آمبر پاتایا Amber Hotel Pattaya  که مطابق با آخرین متد‌های روز دنیا طراحی شده‌اند، به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره‌ای، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز هستند. لازم به ذکر است که لوازم استحمام مانند حوله هم در تمامی اتاق‌ها موجود است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بالکن‌هایی هستندکه چشم اندازی رو به شهر پاتایا و یا ساحل دارند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق دولوکس دو یا دو نفره 1 تخت یک نفره
اتاق دولوکس با منظره استخر1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره گرند دلوکس 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای شهر2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دوقلو دولوکس با نمای استخر 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

هنر در پاتایا بهشت 2 کیلومتر
دیدگاه پاتایا 2.6 کیلومتر
پارک چالوم 2.7 کیلومتر
مینی سیام 3.4 کیلومتر
موزه هنر بطری 3.4 کیلومتر
برج پارک پاتایا 3.8 کیلومتر
دنیای زیر آب پاتایا 3.9 کیلومتر
ساحل دنج 3.3 کیلومتر
ساحل بهشت 3.8 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل آمبر پاتایا ‌
رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2