آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویستا پاتایا

هتل ویستا پاتایا
vista pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل ویستا پاتایا

چرا هتل ویستا پاتایا Vista Pattaya Hotel

این هتل چهار ستاره، یک مکانی عالی برای گذراندن وقت در پاتایا می‌باشد. هتل ویستا پاتایا  در ساحل آرام سوی در کنار جاده ساحلی واقع شده و شما به راحتی می‌توانید به مراکز خرید مختلف و خیابان واکینگ استریت Walking Street  با حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کنید.

خدمات و امکانات هتل ویستا پاتایا Vista Pattaya Hotel

پذیرش هتل ویستا پاتایا  به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و خدماتی مانند معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدمات خشکشویی و سفید شویی را نیز به عهده دارد. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می‌کنید، سالن کنفرانس برای جلسات کاری و سمیناره های خاص طراحی شده است که حداکثر ظرفیت آن 150 نفر می‌‌باشد.
بار و رستوران "Patio" انواع غذاهای اروپایی و تایلندی سرو می‌کند. غذاهای دریایی BBQ، از جمله انواع سوشی، سالاد و ماکارونی نیز در این رستوران برجسته شده است.  در بار کنار استخر Café Du Prom" نیز انواع نوشیدنی‌ها وکوکتل‌ها را می‌توانید نوش جان کنید.
علاقه مندان به ورزش می‌توانند در باشگاه بدنسازی مجهز هتل ورزش کرده و یا از خدمات ماساژ در Vista Retreat" " لذت ببرند. برای خرید سوغاتی های محلی میتوان به فروشگاه “Gift" مراجعه کرد. لازم بذکر می‌باشد در این هتل کرایه خودرو و دوچرخه نیز دسترس می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل ویستا پاتایا Vista Pattaya Hotel

اتاق‌ها در هتل ویستا به سبک مدرن و با نورهای ملایم دکور شده‌اند. این هتل در مجموع دارای 135 اتاق می‌باشد در هر اتاق یک تلویزیون ال سی دی 40 اینچ، تهویه هوا، خط تلفن مستقل، کتری برقی، گاوصندوق و سشوار وجود دارد. همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. در حمام اختصاصی اتاق‌ها نیزست لوازم بهداشتی به همراه دوش آب گرم و حوله تن‌پوش برای هر فرد وجود دارد.

انواع اتاق‌ها:

دولوکس تراس دار: ۳۲ مترمربع مساحت. نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
باشگاه لوکس با تراس: ۳۲ مترمربع مساحت. نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
سوئیت دو اتاق خوابه با تراس: ۶۴ متر مربع مساحت. نمایی رو به استخر و دو تخت بزرگ دو نفره دارد.

لوکس دوقلو: ۳۲ متر مربع مساحت. نمایی رو به شهر دارد.

فاصله هتل تا:

• فاصله تا شو آلکازار پاتایا 200 متر
• فاصله تا شو تیفانی 500 متر
• فاصله تا کافه هارد راک 600 متر
• فاصله تا پارک آبی پاتایا 5.1 کیلومتر
• فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا 5.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویستا پاتایا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد
بیلیارد گلف چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2