آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اینتیمیت پاتایا

هتل اینتیمیت پاتایا
intimate pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل اینتیمیت پاتایا

چرا هتل اینتیمیت پاتایا Intimate Pattaya Hotel

هتل زیبای اینتیمیت هتلی چهار ستاره در شهر پاتایا می‌یاشد. این هتل 200 متر از ساحل پاتایا Pattaya Beach، پنج دقیقه تا مرکز خرید بزرگ مایک Mike Shopping Mall و سنترال فستیوال پاتایا Central Festival Beach Pattaya فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، همان فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی Bangkok’s Suvarnabhumi Airport است که حدودا 150 کیلومتر با هتل اینتیمت پاتایا Intimate Hotel Pattaya by Tim Boutique فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل اینتیمیت پاتایا Intimate Pattaya Hotel

پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق‌العاده ای از شهر می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید. همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. اگر علاقه مند به ورزش هستید می‌توانید در باشگاه تناسب اندام مجهز به دستگاه های پیشرفته تمرینات ورزشی خود را انجام دهید.
 مرکز تجارت و اتاق‌های جلسه نیز در هتل دسترس می‌باشند و از دیگر امکانات هتل اینتیمیت پاتایا هستند. کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود همچنین هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند و کارکنان هتل به زبان انگلیسی و تایلندی مسلط می‌باشند.
در رستوران تیم " Tim Resturant" انوع غذاهای آسیایی و بین‌المللی را می‌توانید نوش جان نمایید، در کافه و بار این هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های مختلف را در هوای آزاد پاتایا بنوشید و لذت ببرید. تا فراموش نشده باید بگوییم، ساعت سرو صبحانه در این هتل از ساعت 6:30 صبح تا 10:00 ، ناهار از ساعت 11 و شام از ساعت 17:00 تا 24:00 می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل اینتیمیت پاتایا Intimate Pattaya Hotel

این هتل دارای 82 اتاق می‌باشد دکوراسیون اتاق‌های هتل اینتیمت پاتایا Intimate Hotel Pattaya by Tim Boutique مدرن و زیبا می‌باشد که شامل 50 اتاق دلوکس، 16 اتاق مخصوص به همراه جکوزی اختصاصی و 6 سوییت مجلل و لوکس می‌باشد،که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیازدراختیارتان قرار داده می‌شوند.

فاصله هتل تا:

مرکز غواصی سی فاری100 متر
رویال گاردن پلازا400 متر
سنترال فستیوال پاتایا بیچ600 متر
خیابان واکینگ پاتایا900 متر
کافه هارد راک1.1 کیلومتر
کلاب الکازار1.6 کیلومتر
اسکله بالی های1.6 کیلومتر
تیفانی شو2.2 کیلومتر
اسکله نابان10.2 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو31 کیلومتر
فرودگاه بین المللی سوارنابومی86.2 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.



امکانات و خدمات هتل اینتیمیت پاتایا ‌
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2