آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا

هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا
long beach garden Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل لانگ بیچ گاردن

چرا هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا Long Beach Garden Hotel

هتل لانگ بیچ پاتایا  Long Beach Garden Hotel and Spa یک هتل پنج ستاره در پاتایا در کشور تایلند است. این هتل در ساحل ونگ امارت Wong Amart واقع شده است و فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی سووارنابوهومی Suvarnabhum یک ساعت می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل لانگ بیچ پاتایا Long Beach Garden Hotel

رستوران‌های اختصاصی هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا با ارائه خدمات درجه یک و سرو بیشتر غذاهای تایلندی و بین‌المللی یکی از بهترین هتل‌های پاتایاست.

انواع رستوران‌های هتل:

- رستوران اوشن تراس The Ocean Terrace، دارای فضایی ارام با چشم اندازی زیبا است که قلب و روح انسان را به آرامش می‌کشاند. این رستوران غذاهای دریایی، اسنک و نوشیدنی های مخصوصی سرو می‌کند.

- لانگ بیچ کافی شاپ  Long Beach Coffee Shop، هر سه وعده غذایی را سرو می‌نماید میهمانان می‌توانند هر زمانی که بخواهند به این کافه مراجعه نمایند، همچنین صبحانه های بی‌نظیر تایلندی، اروپایی و چینی را سرو می‌کند.
- رستوران ژاپنی آکامون Akamon (Japanese Restaurant) ، غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند، سر آشپزان این رستوران هر فصل منو را تغییر می‌دهند. میهمان نوازی خوب و محیط آرامش بخش این رستوران ذهن میهمانان را به آرامش می‌کشاند.
- رستوران الفان لانگ The Elfen Lounge، نوشیدنی‌های مخصوص، چای، کافه، کیک، شیرنی، ساندویچ را با موسیقی زنده سرو می‌کند. این رستوران مکانی دنج و آرام برای صرف اسنک بوده و سرویس دهی با سرعت بالا در سرو نوشیدنی دارد. دکور سالن الفان از فیل الهام گرفته شده است.
- رستوران زست گارمنت Zest Garment، غذاهایی از سراسر جهان را به شیوه خود پخت کرده و سرو می‌نمایند. رستوران گارمنت دارای دو فضا سرپوشیده و باز می‌باشد.
یک استخری زیبا در هتل قرار دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها و دارای چشم انداز زیبایی از استخر و اقیانوس می‌باشد. در هتل برای شما تعبیه شده است. همچنین می‌توانید از خدمات اسپای هتل و از انواع ماساژهای هتل بهره برده و لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل لانگ بیچ پاتایا Long Beach Garden Hotel

این هتل دارای 670 اتاق‌ مبله می‌باشد که مطابق با آخرین متد‌های روز دنیا طراحی شده‌اند، به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره‌ای، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز هستند. لازم به ذکر است که لوازم استحمام مانند حوله، شامپو و صابون هم در تمامی اتاق‌ها موجود است.

انواع اتاق‌ها:

اتاق سوپریور نوع A: 36 متر مربع، تعداد : 284 عدد
اتاق سوپریور نوع B: 36 متر مربع، تعداد 284 عدد
اتاق دلوکس : 40 مترمربع، تعداد 47 عدد
مینی سوییت: 60 متر مربع، تعداد : 12 عدد
سوییت جونیور: 72 مترمربع، تعداد 20 عدد
سوییت جونیور پلاس: 80 مترمربع، تعداد 17 عدد
رویال سوییت: 108 مترمربع، تعداد 4 عدد
پرزیدنتال سوییت: 144 مترمربع، تعداد 2 عدد

فاصله هتل تا:

فاصله تا موزه هنر بطری: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج پارک پاتایا: ۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۹.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لانگ بیچ گاردن ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2