آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوا گلد پاتایا

هتل نوا گلد پاتایا
nova gold Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل نوا گلد پاتایا

چرا هتل نوا گلد پاتایا Nova Gold Hotel 

هتل نوا گلد از هتل‌های لوکس و چهار ستاره پاتایا واقع در کشور تایلند است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل بدلیل نزدیکی به ساحل زیبای پاتایا و قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل هتل نوا گلد پاتایا Nova Gold Hotel

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. فضایی سبز در هتل تعبیه شده است که  آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد.
طبق قوانین هتل سیگار کشیدن در اتاق‌ها و محوطه هتل ممنوع بوده و محوطه ای مخصوص کشیدن سیگار برای مسافران تعبیه شده است لازم بذکر می‌باشد همه پرسنل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط می‌باشند و در رفع نیازهای مهمانان می‌کوشند.
برای شنا می‌توانید در استخر روباز و سر پوشیده هتل آبتنی کنید و لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید و یا اگر علاقه به ورزش داشتید در مرکز تناسب اندام مجهز به پیشرفه ترین دستگاه‌ها تمرینات ورزشی خود را انجام دهید و بعد از آن در مرکز اسپا با بهره بردن از انواع ماساژها کمی استراحت کنید و لذت ببرید.
رستوران هتل نوا گلد پاتایا داخل هتل نیست و روبروی نوا گلد قرار دارد که می توانید برای صرف ناهار و شام از رستورانی که روبروی هتل قرار دارد و صبحانه هم داخل اتاق ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل نوا گلد پاتایا Nova Gold Hotel

هتل Nova Gold شامل 77 اتاق شیک و مجهز است و هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است.
اتاق‌ها در چهار نوع مختلف هستند : اتاق‌های دو نفره سوپریور، اتاق‌های دو نفره لوکس، اتاق‌های خانوادگی لوکس و اتاق‌های کینگ کورنر لوکس به مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل تا:

فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: حدود 3.4 کیلومتر (17 دقیقه با ماشین)
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: حدود 3.7 کیلومتر (18 دقیقه با ماشین)
فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا: حدود  1.7کیلومتر (11 دقیقه با ماشین)
فاصله تا فرودگاه سوورنابومی: حدود 120 کیلومتر (حدود 1 ساعت 26 دقیقه با ماشین)
فاصله تا بازار شناور پاتایا: حدود 11.3 کیلومتر (44 دقیقه با ماشین) 
فاصله تا دهکده فیل ها: حدود 7.6 کیلومتر (27 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه ریپلی: حدود 3.4 کیلومتر (14 دقیقه با ماشین)
فاصله تا ساحل پاتایا: حدود 4.6 کیلومتر (19 دقیقه با ماشین)

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا   بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نوا گلد پاتایا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2