آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنترا پاتایا

هتل سنترا پاتایا
centara pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سنترا پاتایا

چرا هتل سنترا پاتایا Centara Pattaya Hotel

هتل سنترا پاتایا، یکی از لوکس‌ترین و زیبا‌ترین هتل‌های چهارستاره است که می‌توانید در شهر پاتایا پیدا کنید. این هتل زیبا در 26 مه 2015 وارد عرصه رقابت شده است.

خدمات و امکانات هتل سنترا پاتایا Centara Pattaya Hotel

کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل همگی به زبان‌های تایلندی، سوئدی، هندی و انگلیسی کاملا مسلط هستند و در رفع نیاز‌های میهمانان می‌کوشند. این هتل دارای میز تور "Tour Desk" می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، از آن بهر‌ه ببرند. لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در مکان‌های عمومی فراهم شده است.
یک استخری زیبا در هتل قرار دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها در هتل برای شما تعبیه شده است. همچنین می‌توانید از کلاس‌های آشپزی برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی نیز می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان فراهم شده است. 
رستوران "Mix Bistro" هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد همچنین نوشیدنی‌های متنوع در "Blu-Pool Bar" هتل ارائه می‌شود. صبحانه‌های بوفه هر روز با پرداخت هزینه در دسترس هستند همچنین منو های رژیم غذایی و غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل سنترا پاتایا Centara Pattaya Hotel

این هتل در کل 152 اتاق و سوییت دارد و تمامی اتاق‌ها به سبک مدرن تزیین شده اند. اتاق‌های هتل سنترا مجهز به سیستم تهویه مطبوع،  چای‌ساز و قهوه‌ساز، گاوصندوق و تلوزیون صفحه تخت هستند. برخی اتا‌ق‌ها نیز دارای بالکن خصوصی آفتاب‌گیر می‌باشند.
که انواع آن‌ها عبارتند از: اتاق دابل لوکس، سوییت خانوادگی، سوییت دو خوابه سنتارا، سوییت یک خوابه و اتاق دابل

فاصله هتل تا:

کلاب الکازار 200 متر
بیمارستان بین المللی پاتایا 300 متر
کافه هارد راک 400 متر
سنترال فستیوال پاتایا بیچ 900 متر
تیفانی شو 900 متر
پاتایا سیتی هال 1.1 کیلومتر
خیابان واکینگ پاتایا 2.2 کیلومتر
اسکله نابان 11 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو 31.8 کیلومتر

فرودگاه بین المللی سوارنابومی 85.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل سنترا پاتایا ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2