آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار پاتایا
a-one star Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل ای وان استار پاتایا

چرا هتل ای وان استار A-One Star Hotel

هتل ای وان استار پاتایا (A-One Star Hotel Pattaya) یک هتل سه ستاره در پاتایا در کشور تایلند است که هر ساله گردشگران زیادی را بدلیل قیمت مناسب آن نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد به خود جذب کرده است. هتل سه ستاره ای وان استار پاتایا در قلب شمال پاتایا، در خلیج پاتایا نزدیک ساحل واقع شده است. این هتل یکی از هتل‌های زنجیره ای A-ONE می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل ای وان استار A-One Star Hotel

این هتل دارای میز تور "Tour Desk" می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، از آن بهر‌ه ببرند؛ همچنین لازم بذکر است همه پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط می‌باشند.
برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید از باشگاه بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین دستگاها استفاده کنید بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می‌توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید و از ماساژهای دلپذیر بهره ببرید. در هتل یک گاو صندوق  بسیار لوکس و شیک به همراه ایمنی بسیار بالا برای حفظ اموال با ارزش مسافران و سیستم ایمنی بسیار قوی و یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل نسبت به هتل‌های تایلند سیستم بسیار قوی ایمنی می‌باشد.  
برای وعده های غذایی نیز می‌توانید انواع بشقاب‌های بین‌المللی را در رستوران "The Harbour" سفارش دهید. محل نگهداری چمدان‌ها،  خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا و  صرافی برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان برای راحتی شما فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل ای وان استار A-One Star Hotel 

هتل ای وان دارای 258 اتاق می‌باشد که هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.
از انواع اتاق‌های موجود در هتل A One Star می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، و اتاق سوپراستار اشاره کرد.

فاصله هتل  A-One Star Hotel تا:

فاصله تا شو آلکازا پاتایا 400 متر
فاصله تا شو تیفانی 500 متر
فاصله تا کافه هارد راک 700 متر
فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال 1.1 کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت 2.4 کیلومتر
قاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی تفریحی هوا هین پاتایا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا اسکله نا بان: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۱۴.۲ کیلومتر

فاصله تا مرکز فرهنگی و تفریحی سوان تای پاتایا: ۱۷.۲ کیلومتر

فاصله تا پارک آبی پاتایا 5.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ای وان استار پاتایا ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2