آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنترا گرند بیچ پوکت

هتل سنترا گرند بیچ پوکت
centara grand beach resort Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل سنترا گرند بیچ

چرا هتل سنتارا گرند بیچ پوکت  Centara Grand Beach Resort Phuket 

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت (Centara Grand Beach Resort Phuket) یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر زیبای  پوکت در کشور تایلند می‌باشند. هتل پنج ستاره تاپ سنتارا گرند بیچ پوکت با ارائه خدمات جهانی روی تپه ای سرسبز کنار ساحل کارون شهر پوکت واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای سنتارا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل سنتارا گرند بیچ پوکت Centara Grand Beach Resort Phuket 

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت دارای یک پارک آبی بسیار زیبا و بزرگ می‌باشد که چهار استخر درون آن قرار گرفته است و بهترین مکان برای تفریح کودکان و بزرگسالان است. علاقه مندان به ورزش می‌توانند در هنگام ورزش در مرکز تناسب اندام پیشرفته و مدرن هتل از مناظر خیره کننده اقیانوس لذت ببرنند و تمرینات ورزشی خود را در آن انجام دهند هچنین یک زمین تنیس هم برای علاقه مندان به این ورزش در نظر گرفته شده است. علاوه بر تمامی این امکانات می‌توانید از مرکز اسپا و ماساژ هتل نیز بهره ببرید و زمانی را با آرامش سپری کنید. سونای خشک و بخار و جکوزی هم برای استراحت شما در دسترس می‌باشد.
هتل مجلل سنتارا گرند بیچ پوکت منوی وسیعی از غذاهای بین‌المللی، آسیایی و غربی را در رستوران‌های مختلف خود ارائه می‌دهد که هر کدام دیزاین مربوط به خود را دارند. رستوران "THE COVE" روبروی ساحل قرار دارد و غذاهای آسیایی و بین‌المللی سرو می‌کند.  رستوران "LUNA" در تراس قرار دارد و به سرو غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی می‌پردازد؛ و رستوران ایتالیایی "MARE" هم پاستاها و پیتزاها و ماکارانی‌های مختلف را ارائه می‌دهد. کافه "SPLASH"، " RIPPLES"و "BEACHCOMBER"  نیز در کنار پارک آبی و استخر قرار دارند و چای، قهوه و انواع نوشیدنی برا شما سرو می‌کنند. در سالن بار هتل هم می‌توانید نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را نوش جان کرده و در کنار عزیزانتان لذت ببرید.
از جمله امکانات و خدماتی که در هتل ارائه شده می‌توان به صندوق امانات، خدمات صرافی، آسانسور، دکه روزنامه فروشی، اتاق بازی مخصوص کودکان، سالن خدمات زیبایی اشاره کرد. لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات خشکشویی هتل نیز با پرداخت اندکی هزینه بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سنتارا بیچ پوکت  Centara Grand Beach Resort Phuket

این هتل در مجموع دارای 261 اتاق لوکس می‌باشد؛ همه این واحدها به سبک سینو- پرتغالی دکور شده اند و دارای یک بالکن یا تراسی اختصاصی هستند که رو به باغ یا دریا و یا استخرهای هتل هستند که هر کدام دارای استخر خصوصی می‌باشند. و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق ، بالکن ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی ، دوش و وان جداگانه ، مواد شوینده و سشوار دارند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

فاصله هتل تا:

 معبد کارون: ۱.۴ کیلومتر
بازار شبانه کارون: ۱.۸ کیلومتر
مینی گلف دینو پارک: ۳.۴ کیلومتر

معبد چالونگ: ۵.۲ کیلومتر

فرودگاه بین‌المللی پوکت 27.8 کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سنترا گرند بیچ ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2